Gå til innhold

Realism feelingen i våpnene på spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nåja, jeg vil nå ikke si at rekylet til våpnene i DoD:S er av den utrolig realistiske typen. Man pøser på med våpnene, og det høres ut som om de har rekyl til å treffe alle andre steder enn hvor du sikter. Likevel treffer man stort sett alltid på kornet.

 

EDIT: Men følelsen av å avfyre våpnene er jo fin i DoD:S da. :)

Endret av Hr. Jenssen
  • 2 uker senere...
Skrevet
Garrys mod?

 

Bruker ikke den HL2 våpen da?

6752066[/snapback]

jo, så vi kan ikke ta noe utgangspunkt i HL2/Garrys mod siden dette er fantasi

Skrevet

Jeg vil påstå at (våpen)realisme ikke har noe å gjøre i spill som Quake og Unreal Tournament. Der gjør det absolutt ingen ting om maskingeværet er litt for kraftig, ser rart ut eller bråker annerledes.

 

En ting jeg skal si meg enig i er at spill som prøver å være realistiske burde være det. Nå vil jeg ikke si at Call of Duty er et av spillene som satser med på realisme, så det er "fritatt" fra å ha super-realistiske våpen. Battlefield 2 er kanskje hakket værre der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...