MrLee Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 Poenget er vel at den ikke er ekstrem i forhold til ett realismesynspunkt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Nåja, jeg vil nå ikke si at rekylet til våpnene i DoD:S er av den utrolig realistiske typen. Man pøser på med våpnene, og det høres ut som om de har rekyl til å treffe alle andre steder enn hvor du sikter. Likevel treffer man stort sett alltid på kornet. EDIT: Men følelsen av å avfyre våpnene er jo fin i DoD:S da. Endret 17. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 17. august 2006 Rapporter Del Skrevet 17. august 2006 Garrys mod har i grunnen gankse god våpenrekyl i forhold til mange spill Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Garrys mod? Bruker ikke den HL2 våpen da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Garrys mod? Bruker ikke den HL2 våpen da? 6752066[/snapback] jo, så vi kan ikke ta noe utgangspunkt i HL2/Garrys mod siden dette er fantasi Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg vil påstå at (våpen)realisme ikke har noe å gjøre i spill som Quake og Unreal Tournament. Der gjør det absolutt ingen ting om maskingeværet er litt for kraftig, ser rart ut eller bråker annerledes. En ting jeg skal si meg enig i er at spill som prøver å være realistiske burde være det. Nå vil jeg ikke si at Call of Duty er et av spillene som satser med på realisme, så det er "fritatt" fra å ha super-realistiske våpen. Battlefield 2 er kanskje hakket værre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå