Gå til innhold

Mens vi venter på "Spider-Man 3"


Kebab GUD

Hvilken forventinger har du til filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken forventinger har du til filmen?

    • [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      107
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      80
    • [IMG]http://www.asjcollection.com/board/images/smilies/hmm.gif[/IMG]
      34
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      38
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg STORT til Spider-man 3 kommer... og Pirates of the Caribbean 3.  :dribble:

Totusenogsyvs to største kinobegivenheter.

 

6718941[/snapback]

Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

alle disse med fler kommer i 2007..

 

her er mine forventinger om hvem 5 som vil tjene inn mest penger

 

1: Harry Potter and the Order of the Phoenix

2: Pirates of the Caribbean 3

3: Spider-Man 3

4: Transformers

-: The Simpsons Movie

5: Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

 

hvorfor oppfølgeren til en flopp på 5plass?`joda.. amerikanere vil flokke til kino pga 2 ting.. Jessica Alba og The Silver surfer (dude.. han er større enn .. X-men!(ikke bassert på inntjening men popularitet))

 

Og bare så du vet det .. måneden du burde glede deg til er Mai..

 

4.Mai: Spider-Man 3

11.Mai: 28 Weeks Later...

18.Mai: Shrek the Third

25.Mai: Pirates of the Caribbean 3

 

3x andre oppfølger og 1x første oppfølger

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

6719459[/snapback]

Gleder meg fortsatt mest til Spider-man 3 og Pirates 3 :p

Av de du nevner i tillegg er jeg vel mest spent på Fantasic Four, Bourne Ultimatum og AVP 2 (kanskje) og Shrek.

Skulle ønske jeg kunne glede meg like mye til Harry Potter, men de 2 siste filmene derfra var for mye stress og action og aaalt for lite av det som skjer i boka er utelatt eller forandret.

Fra og med film 3 burde det vært laget 2 filmer av hver bok som varte i 2 1/2 til 3 timer hver.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se venom og sandman, men likte ikke green goblin i den 1ste filmen så godt. Altså, skuespillet og alt var perfekt, men likte ikke drakten. :hrm: Synes den ble for "robot"-aktig. I serien ser han jo helt annerledes ut, og dette bildet litt bakover i tråden av Harry som goblin virket litt teit, han lignet på Robin fra Batman!

 

Men bortsett fra denne mikroskopiske feilen elsker jeg filmene og dør nesten av spenning på 3eren. Jeg syntes faktisk 2eren var bedre enn den første, så har høye forventninger til den neste :)

Lenke til kommentar
Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

6719459[/snapback]

Transformers kan også floppe.. desverre.. Jeg HÅPER de får det til, men vet ikke helt.. Jeg mener Optimus som en HVIT semi? Med flammemerker? blæ

 

FF-2 gleder jeg meg også til.. Silver Surfer ROX :D

Lenke til kommentar
Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

6719459[/snapback]

Transformers kan også floppe.. desverre.. Jeg HÅPER de får det til, men vet ikke helt.. Jeg mener Optimus som en HVIT semi? Med flammemerker? blæ

 

FF-2 gleder jeg meg også til.. Silver Surfer ROX :D

6747256[/snapback]

hvor har du fått hvit fra?

Optimus i Transfomers filmen er en Mørke blå Longnose med flammer

 

hadde han vert hvit og blå hadde ingen protestert..

 

Men ta dette i Transformers tråden

Lenke til kommentar
Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

6719459[/snapback]

Transformers kan også floppe.. desverre.. Jeg HÅPER de får det til, men vet ikke helt.. Jeg mener Optimus som en HVIT semi? Med flammemerker? blæ

 

FF-2 gleder jeg meg også til.. Silver Surfer ROX :D

6747256[/snapback]

hvor har du fått hvit fra?

Optimus i Transfomers filmen er en Mørke blå Longnose med flammer

 

hadde han vert hvit og blå hadde ingen protestert..

 

Men ta dette i Transformers tråden

6747470[/snapback]

Sorry.. Hvit var vist bare et konsept bilde:) Men fremdeles.. Mørke blå med flammer er ikke noe bedre..!

 

Optimus er RØD! pumktum!

Lenke til kommentar
Gleder meg STORT til Spider-man 3 kommer... og Pirates of the Caribbean 3.  :dribble:

Totusenogsyvs to største kinobegivenheter.

 

6718941[/snapback]

Du glemmer Shrek the Third, Transformers, Hostel: Part II, Ghost Rider (den med størst sansynlighet til å floppe), 300(!), Teenage Mutant Ninja Turtles, 28 Weeks Later..., Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Evan Almighty, Harry Potter and the Order of the Phoenix, The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, AVP 2: Alien vs. Predator 2 (Stor flopp mulighet her) og Beowulf

alle disse med fler kommer i 2007..

 

her er mine forventinger om hvem 5 som vil tjene inn mest penger

 

1: Harry Potter and the Order of the Phoenix

2: Pirates of the Caribbean 3

3: Spider-Man 3

4: Transformers

-: The Simpsons Movie

5: Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

 

6719459[/snapback]

 

 

Har du glemt den Jackass filmen helt eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...