Gå til innhold

LCD skjerm, 19-21" til 4000! tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La meg bare få si at HP F2105 er den beste skjermen du får under 4k, deretter følger viewsonic vx2025 og philips 200w6cs.

 

Syncmaster 205WB er subpar.

 

Dette etter å ha lest alt som er av reviews.

Jeg er sterk uenig. Beste skjermen spesifikasjonsmessig er LG-skjermene de beste, og jeg tror de lever opp til det. Dessuten så synes jeg de skjermene du nevner faller langt tilbake for pris kontra ytelse - da er LG Flatron L203WT, LG Flatron L204WT og SS 205BW og SS 204B mye bedre.

Lenke til kommentar
Har meget gode erfaringer med LG og de leverer ALLTID gode produkter med veldig god standar/ytelse. Et sikkert førstevalg.

Jaja, LG leverer alltid sitt og står for sin merke og kvalitet. Nå er det ikke lenge igjen før den kommer på lager.

 

Er det noen som er interesert i et felleskjøp? Da kan vi få avslag på skjermen, og vips vil den bli billigere. :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Har nå bestemt mitt skjermvalg :D Valget falt til slutt på Samsung 205BW, både fordi den har fått temmelig bra i tester og brukerreviews, men også pga. at den er på lager. LG 204 og SS 205 er omtrent ganske like skjermer, noe forskjellige specs. men bildekvaliteten og ms er gjevnt bra på begge (Bruker på Hardforum som har testet begge). Satser på å gå til innkjøp i neste uke så får vi se om dette blir bra! :w00t:

Endret av jurgeeen
Lenke til kommentar
Nei, tror ikke jeg vil angre heller. Man kan ikke heller se seg blind på spesifikasjonene. Ofte er det kvaliteten, ikke oppgitte tall som teller. Uansett gleder jeg meg vilt! :D Får bare håpe at det ikke tar så lang tid før skjermen står på pulten min...

6754716[/snapback]

Neida, man skal ikke se seg blind på spesifikasjonene. Men nå har jeg hørt mye bra fra diverse kanter, så helt pessimist er jeg ikke for å si det sånn. :D

 

Gleder meg nå, men har fått beskjed om ubekreftet levering 31. august elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...