Gå til innhold

LCD skjerm, 19-21" til 4000! tips?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Mamoz har 29.09.06 som leverings dato. Håper denne skjermen kommer FØR Julenissen.

 

staljin

6681599[/snapback]

 

:ohmy: Det er jo vanvittig lenge til, da. Håper Multicom eller noen andre webshopper får den inn før denne datoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg avbestiller skjermen, siden bestillingen er bindende når den gjelder og at det kan ta tid før den kommer. Sikkrer meg først, vil ikke ha problemer.

 

Edit:

 

Det viser seg at ordren min er Behandlet. Venter til i morgen med å se hva som skjer.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke helt. Sender man en melding ordner ting seg. Men som jeg sa, jeg venter til i morgen.

 

Egentlig er det vel ingenting å bekymre seg for. Pengene betales ikke før varen kommer, og butikken ''spiser'' deg ikke. Den kan ikke gjøre deg noe! :p

 

Som sagt, venter til i morgen, så får vi se.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Antatt høres litt vagt ut. Vet ikke helt hvor mye vi kan stole på det. Tror ikke jeg ville bestilt før den faktisk var på lager.

6685205[/snapback]

Samme her. Venter til den er på lager. Føler meg litt tryggere da.

Lenke til kommentar
Takk Gummun! :D Har fremdeles ikke landet på noen skjerm enda. For mye å velge mellom :p Står vel hovedsaklig mellom LG L204WT og SS 205BW, men... Nec MultiSync LCD20WGX2 begynner å friste, desverre er den fremdeles utenfor min prisklasse. Hva med deg Gummun? Trekkes du mot SS215T?  :w00t:

6680100[/snapback]

 

Etter å ha lest tråden på dette forumet om ss215t har jeg vel egentlig gått litt bort fra den. Tror jeg heller mest mot ss205bw nå.. Eneste er at jeg gjerne skulle hatt en skjerm med pivot, og det hersker det jo litt forvirring rundt om 205bw har eller ikke har.. :hmm:

 

Det skal også sies at jeg neppe har et trenet øye for å oppdage etterslep o.l. defor tror jeg skjermer som NEC 20WGX2 og ss 215TW vil være perler for svin i mitt tilfelle... ikke noen ulempe å spare noen lapper heller.. altså, sumsummarum, jeg som mange andre deltakere i denne tråden ender nok opp med en LG eller Samsung.. Men liker ikke dette med at de aldri kommer på lager...

Lenke til kommentar
Så hva skjer med L204WT når man skal spille et spill laget for 4:3 ratio?

6688570[/snapback]

 

Da blir bilde dratt på en måte :p..

 

har en 19" ws, fujitsu siemens.

 

det eneste spillene jeg har vært borti hittil som ikke har støtte for ws er NFS U2 og NFS Most Wanted..

 

av det jeg har prøvd:

 

Støtter WS (widescreen)

 

- Titan Quest

- Counter Strike 1.6

- Counter Strike Source

- Half-Life 2

- Trackmania - Nations

- Colin Mcrae Rally 2005

- Far Cry

 

Støtter IKKE WS (Widescreen)

 

- Worms Armageddon (forventet det ikke heller :p)

- Need for Speed - Underground 2 (greit nok, begynner å bli gammelt)

- Need for Speed - Most Wanted (for no tull, burde støttet WS)

 

 

men om spillene ikke støtter ws så blir de bare litt dratt, fult spillbart og ikke no prob :thumbup::yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
OKey, bare tenkte at kanskje det var en funksjon i den skjermen også, sånn som en Samsung nevnt tidligere i tråden.  :D

6690683[/snapback]

Det bør vel egentlig være en funksjon på denne skjermen som gjør slik at man får slike sorte striper langs kantene når man spiller spill med 4:3-ratio. Men dette er ikke viktig for meg, men noen vil nok kanskje ha bedre bruk for denne funksjonen enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg avbestillte skjermen i dag og venter heller til den virkelig kommer på lager. ''Antatt'' blir for dårlig, og det lover ingenting.

6702099[/snapback]

Personlig mener jeg at du tok en meget god besluttning. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...