Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

buker ikke ATI refresh få X80......så logisk her er og se etter et 680 kort og ikke 650 :hmm:

 

må jo bare si at når ikke en gang INQ kommer med noe saldder, da skjer det lite. men logisk sett tror jeg vi blir og se et r600 på 65nm før jul. hva det blir og hete er heller gjetting tror jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei nei nei :) X80.... tenkte da på r480, r580... og nå muligens r680

 

 

vi diskuterer da ikke chipsett i en skjermkort tråd.....mente det måtte da være mere logisk og vent på en r680 chip istedet for r650 :yes:

 

 

kjørte litt kjapp googling, ser ut til at det snakkes både r650 og r680, r650 kommer i Q3 som startet i dag.......rart vi ikke har hørt så mye som et lite rykte :hmm:

 

en ting er sikkert, at hvis ati kommer med en skikkelig refresh av r600 nå, havner de på topp igjenn, når man tenker på hvorbra 2900XT yter allerede

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Men nå har vi glemt R580+ som var på X1950XTX, men hva som er den store forskjellen fra R580 vet jeg neimen ikke

8983596[/snapback]

Det var kun GDDR4 minne som var nytt der... Samme prosess, og sammen mengde med ALU'er

 

 

Når det gjelder refresh av R600 så setter jeg mine "penger" på at AMD/ATi går rett til R700 i 1. halvdel av 2008.

 

Jeg tror ikke det kommer noe R650 eller R680.

 

En av grunnene til at jeg tror det er at de navnga R600 til HD2900, og ikke HD 2800.

 

Tipper det kommer et RV670. (aka. HD2900 Pro) The Inq og fudzilla sier vel begge at det ikke er noe R650/R680 på vei. Begge de mener at vi til jul får se et kort med dual RV670 noe ala det nVidia gjorde med 7900GX2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...