propers404 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Hadde et lite strømbrudd i sta når jeg satt å spilte Battlefield Vietnam. PCen skrudde seg raskt av og så på igjen.. Tenkte derfor at det måtte være et virus som hjalp til med det størbruddet. Derfor burde det vært lurt å formatere for sikerhets skyld. Men da jeg skulle ta backup av musikk, bilder osv. kom det en melding fra brenne programmet (se vedlegg). Noen som kan hjelpe meg litt her... Har garanti så det skulle ikke være noe problem med ny hvis den er defekt.
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Mulig DVD laseren har gått (eller kretsen for den) . Virker det med CDR ... (dual burner har seperate CD/DVD) Uansett en garantisak .
Chevelle Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Er nero som spørr etter en plate og skrive på. Har du lagt inn plate i brenneren din da ?
propers404 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 ingenting virker.. ja seff har jeg lagt inn plate. mange forskjellige. bruker Verbatim CD-R plater vanligvis
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Kan den lese en CD & DVD da.. Høres kaputt ut spør du meg.
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Det er egen (sterkere) laser for brenning .Og egen for lese . Noe har nok gått ad undas i brenner delen an den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå