Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.

Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten.

 

*insert emoticon som himler med øynene*

For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør.
Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.

Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten.

 

*insert emoticon som himler med øynene*

For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør.

 

Jeg tror ikke Bjarte er den som breaker at han har psykiske plager i avisen i stedet for å si det til sine kollegaer gjennom 10 år. Selvfølgelig er de fullt klar over problemet, det står jo i intervjuet at han har lagt seg ned før sending.

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.

Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten.

 

*insert emoticon som himler med øynene*

For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør.

Tviler sterkt på at Steinar og Tore er ufine med Bjarte på privaten. Husk at de er skrudd til på lufta.

 

Tipper Bjarte får masse fanmail av folk som digger han nå (blant annet meg).

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.

Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten.

 

*insert emoticon som himler med øynene*

For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar?.
Helt hundre prosent sikker! For han er hvertfall ikke typen som før går til avisene enn sine beste venner.

 

Dummeste motsigelsen ever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...