Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket program bruker dere android-folk til å høre på gamle episoder av RR? Tenker på virkelig gamle, de som ikke ligger i feeden lenger.

Jeg har brukt Podcast Addict og BeyondPod. Nye episoder laster jeg ned og hører på gjennom Podkicker.

Skrevet (endret)

Hvilket program bruker dere android-folk til å høre på gamle episoder av RR? Tenker på virkelig gamle, de som ikke ligger i feeden lenger.

Bruker MediaMonkey til å organisere filene, rydde opp i alt rotet som ligger der. Da ser det slik ut:

post-118993-0-66448000-1409632891_thumb.jpg

Etter det oppfører de seg skikkelig i alle musikkspillere, det vil si at de kommer i riktig rekkefølge (noe de ikke gjør originalt), datoen vises først (på små skjermer vises ikke datoen dersom det står "Radioresepsjonen" først).

Edit: Ahh, det var android spørsmål! Misforstod... Kan man laste ned torrents i Android? Kan man redigere filnavn og mp3-tags i Android?

Endret av Abigor
Skrevet

I noen podcaster er intro og outro til musikken klippet ut, andre ganger er den med. Jeg liker at de har den med, spesielt når de skal diskutere sanger de akkurat har spilt, og spesielt nå som de spiller mye musikk jeg ikke har hørt før.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Veldig sant, virker som det kommer helt an på hvem som klipper.

• 2 uker senere...
Skrevet

Harald Eia var helt konge. Jeg liker det veldig godt når de har vikarer som er tydelig fan. Kyrre var også mye bedre enn normalt. Normalt er han vikar for Steinar, og da går han inn i en litt for seriøs rolle som programleder, men som vikar for Bjarte var han langt friskere.

Skrevet

En ny uke med RR og en ny uke med vikarer.

Kjenner jeg er drittlei dette vikar-opplegget... Som nevnt i denne tråden før: RR bør være bysbarnet deres, så får andre prosjekt være andre-prioritet!

Hvordan kan di bli kåret til årets radionavn, når di ikke gidder dedikere seg 100% til eget produkt engang!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...