Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg har sett. Disse podkastene er sporløst forsvunnet!

 

Akkurat hva som er på torrenten eller ikke er vanskelig å si fordi filer er unøyaktig og feil merket der. For eksempel kan det godt hende du finner en av disse datoene der, men den er for eksempel bare en kopi av tidligere sending.

 

Første gang jeg husket å ha hørt noe før da jeg hørte rr fra starten igjen var september 2007, da Steinar sier at han "alltid må ha noe i panna", altså smør eller olje. Selv om det er teflon. Til den unge trollmannens og nanbrødekspertens fornøyelse. Men hvorfor ikke?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Liker kommentaren til Jespersen på slutten: "Nå skal det smake med ei svele!"

Husker at Steinar nevnte at han skulle være politi i denne filmen.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Noen som husker hvilken podcast det var der Tore snakket om folk som slåss ute på byen. det var noe med minus og pluss gener som møtes elrn..

Han snakker om det i sendingen 13.08.2013. Det ble sendt inn et spørsmål om noen av resepsjonistene hadde slått, eller blitt slått til. Mener samtidig å huske at Tore snakket om det samme i en annen sending.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Åja :)

Var snakk om å vippe riflestokken i fjeset på pågående ungdomer som gardist, før det var snakk om han med Glocken.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

 

Noen som husker hvilken podcast det var der Tore snakket om folk som slåss ute på byen. det var noe med minus og pluss gener som møtes elrn..

Han snakker om det i sendingen 13.08.2013. Det ble sendt inn et spørsmål om noen av resepsjonistene hadde slått, eller blitt slått til. Mener samtidig å huske at Tore snakket om det samme i en annen sending.

 

Takk, der var den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...