likferd Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde. 6541289[/snapback] Noen særlig grunn til at folk som er fornøyd holdet det for seg selv da? Hvor blir det av "hipp hurra vi får paladin" eller omvendt?.
Cappo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde. 6541289[/snapback] Og hvem er det som er fornøyde? Kan ikke være hverken Alliance eller shamans hvertfall. Alliance har null bruk for shamans. Og shamans kan fort vekk miste raidplassen sin fordi paladin sine egenskaper i PVE er mye bedre. Men det er klart at alle andre classes på Horde siden blir fornøyd. Kanskje ikke warriors da, for frem til nå har Horde warriors fått ha gearet sitt i fred, så kommer paladins og ødelegger all moroa. Som jeg har sagt før. Dette er det Horde som får mest ut av. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at Salvation og Tranquility stacker. Jeg mener, 60% threat reduction, sier seg selv at det ikke blir noe av. Dette er et forsøk på å balansere Horde vs. Alliance, men som i grunn egentlig bare ytterligere forsterker Horde. Klart det vil være artig for Alliance med shaman på laget i PVP, men nytteverdi i PVE sammenheng er ikke mye å rope hurra for i forhold PVE boosten Horde får i form av paladin. Syns heller Blizzard skulle laget 2 helt nye classes som skulle justere forholdet Alliance vs. Horde fremfor å gi dem paladins som på ingen måte hører hjemme hos hverken Horde eller Blood Elves. Endret 23. juli 2006 av Cappo
likferd Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Kanskje ikke warriors da, for frem til nå har Horde warriors fått ha gearet sitt i fred, så kommer paladins og ødelegger all moroa. Jeg tror blizzard fortvilet har prøvd å bli kvitt amrs/fury warriors siden release, dette blir bare spikeren i kista :!:
Jonas Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Noen særlig grunn til at folk som er fornøyd holdet det for seg selv da? Hvor blir det av "hipp hurra vi får paladin" eller omvendt?. 6541399[/snapback] Var et par hipp hurra i guildchatten, ingen av oss har tatt seg bryet og skrevet det på forumet. Vil ikke bety noe uansett.
Lightningwolf Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde. 6541289[/snapback] Du må jo skjønne at blizz ikke har råd til å miste 20% av spillerene, og 90% av dem som fortsetter er misfornøyde. blizz trenger pengene. Det er da bedre og beholde alle spillerene og trekke tilbake dette class greiene. bare i denne tråden er 99% forbanna pga dette. Hvorfor skulle det være anderledes andre steder? Og hvem i h...... blir egentlig fornøyde? det er ikke alliancen, og de fleste på horde syns heller ikke noe om dette, de som spiller horde gjør det jo for å være medlem av de onde.
Jonas Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) bare i denne tråden er 99% forbanna pga dette.6541434[/snapback] Som sagt, det er ofte de som er missfornøyde som ytrer sin mening. Er man fornøyd så smiler man kansje litt og fortsetter å spille. Edit: For å sette ting litt i perspektiv; har du noen gang sett et counter-demonstrasjonstog? Noen som gikk mot demonstrantene og heia? Har skjedd, men jammen ikke ofte. Endret 23. juli 2006 av Jonas
StorPeder Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Lightningwolf, hvor får du alle de store tallene fra? Før hver eneste patch siden tidenes morgen har WoW- spillerne sagt at denne patchen kommer til å ødlegge spillet. Minst 90% av de som har skrevet på forumene har vært negative, og en stor andel av dem har sagt de skulle slutte. Så vidt jeg vet stiger antallet accounts stadig og WoW blir mer og mer populært! Forøvrig. Shamans kommer ikke til å slite. Shamans har veldig gode gruppe- buffs! Jeg tror mere på at druids kommer til å slite. Man trenger 1 druid til å buffe raidet 1 gang i timen. Druids healer greit nok men det er ikke nok. Paladins har imba buffs, går aldri tom for mana, shamans har nesten like imba buffs, healer greit nok... Som hunter vil jeg selvfølgelig ha BoK, BoW og GoA. Rogues og warriors vil ha agility, strenght, WF etc. Shamans blir ikke unyttige! Blessing + Totems = Bedre enn kun det ene!
Cappo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Forøvrig. Shamans kommer ikke til å slite. Shamans har veldig gode gruppe- buffs! Også..... Som hunter vil jeg selvfølgelig ha BoK, BoW og GoA. Rogues og warriors vil ha agility, strenght, WF etc. Shamans blir ikke unyttige! Blessing + Totems = Bedre enn kun det ene! 6541498[/snapback] 4 Paladins og 8 Shamans i et raid? Hahaha.. Ikke sant.. Merkelig om Blessing of Kings og Blessing of Might skulle stacke med Agility og Strength totem. Det blir rett og slett for sykt. Spesielt ettersom Blessing of Kings legger til 10% etter alle andre buffs.
Sigga Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Forøvrig. Shamans kommer ikke til å slite. Shamans har veldig gode gruppe- buffs! Jeg tror mere på at druids kommer til å slite. Man trenger 1 druid til å buffe raidet 1 gang i timen. Druids healer greit nok men det er ikke nok. Paladins har imba buffs, går aldri tom for mana, shamans har nesten like imba buffs, healer greit nok... Innervate? Feral druids? Som hunter vil jeg selvfølgelig ha BoK, BoW og GoA. Rogues og warriors vil ha agility, strenght, WF etc. Shamans blir ikke unyttige! Blessing + Totems = Bedre enn kun det ene! Hvor står det at totems og blessings vil stacke? Endret 23. juli 2006 av Sigga
StorPeder Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) hehe. Alle får ikke det de vil ha hver gang .... Blizzard har sagt at de fleste buffs skal stacke, så du skal ikke se bort ifra det. Edit: Skal se om jeg finner kilden ... Edit2: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post9155710 First of all, we plan to allow most of the Shaman and Paladin buff effects to stack, with a few exceptions of course Endret 23. juli 2006 av kristteo
StorPeder Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Forøvrig. Shamans kommer ikke til å slite. Shamans har veldig gode gruppe- buffs! Jeg tror mere på at druids kommer til å slite. Man trenger 1 druid til å buffe raidet 1 gang i timen. Druids healer greit nok men det er ikke nok. Paladins har imba buffs, går aldri tom for mana, shamans har nesten like imba buffs, healer greit nok... Innervate? Feral druids? Som hunter vil jeg selvfølgelig ha BoK, BoW og GoA. Rogues og warriors vil ha agility, strenght, WF etc. Shamans blir ikke unyttige! Blessing + Totems = Bedre enn kun det ene! Hvor står det at totems og blessings vil stacke? 6541570[/snapback] Hva skal du med feral druids? Innervate trengs ikke. De fleste healere klarer å konservere litt.
worthy Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Dere må vite at de eneste som gir sin mening om det er de som er misfornøyde. Jeg tror ikke dere aner noe om hvor mange som blir fornøyde. 6541289[/snapback] Du må jo skjønne at blizz ikke har råd til å miste 20% av spillerene, og 90% av dem som fortsetter er misfornøyde. blizz trenger pengene. Det er da bedre og beholde alle spillerene og trekke tilbake dette class greiene. bare i denne tråden er 99% forbanna pga dette. Hvorfor skulle det være anderledes andre steder? Og hvem i h...... blir egentlig fornøyde? det er ikke alliancen, og de fleste på horde syns heller ikke noe om dette, de som spiller horde gjør det jo for å være medlem av de onde. 6541434[/snapback] Du vet vel etter at orcene blei frigjort fra Burning Crusade, at de bare ville være alene men så kom stygge slemme proudmore og ødela alt sammen. Horde har to raser som kan klassifiseres som onde og det er Trolls og Undead. :/ Edit: OT. Jippi endelig så kan jeg se fram til BoS / BoK / BoM og WF. <3 Endret 23. juli 2006 av WorThy
Cappo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Merker meg at det bare er Horde jeg ser jubler over dette. Rart med det...
StorPeder Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Kanskje fordi Pala's er imba både i PvE og PvP (Rett spilt, vel og merke)
chokke Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 haha, ler hvis totems og blessings ikke stacker. Blessings > totems.
Sigga Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Hva skal du med feral druids?. Plukke opp looten rogues ikke vil ha? :->
Cappo Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 (endret) Edit: Skal se om jeg finner kilden ... Edit2: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post9155710 First of all, we plan to allow most of the Shaman and Paladin buff effects to stack, with a few exceptions of course 6541583[/snapback] Hahaha!! :!: :!: :!: Gjett om Salvation og Tranquility ikke kommer til å stacke. Jaja, good luck alle main tanks der ute. Som om dere ikke har nok problemer med å holde aggro fra rogues, så blir det så godt som umulig nå. Hva er det neste? At Human Paladins kan bli Death Knights eller noe annet imba som er i nærheten av Dark Arthas? Blizzard sier de gjør det på grunn av rettningen shaman og paladin tar i Burning Crusade og level 70. Vil det si det samme som at paladin blir enda mer defensive mens shaman blir enda mer offensive? Eneste forandringen jeg ser som vil gjøre det "nødvendig" med å ha både shaman og paladin på samme side. Endret 23. juli 2006 av Cappo
Walts Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 neste er at paladiner får shadow tree med et talent "turns you to araths death knigh for ever"
Amon Amarth Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Gnome's blir erstattet med deathknight rasen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå