Gå til innhold

Shaman og Paladin, Burning Crusade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WF totem blir ikke nerfed.

6533721[/snapback]

Excuse me?

Windfury Totem: The weapon enchantment from this totem will now only trigger off normal melee swings. This means abilities such as Sinister Strike, Mortal Strike, and Hamstring will no longer trigger the Windfury Totem.

6533755[/snapback]

De tok det tilbake igjen, leste jeg et eller annet sted, gidder ikke finne source nå.

Lenke til kommentar
WF totem blir ikke nerfed.

6533721[/snapback]

Excuse me?

6533755[/snapback]

 

The developers are not satisfied with the impact the windfury totem change is having on current end-game content balance and plan to undo the change.

Please remember that the testing phase of any patch is precisely to test such changes and evaluate their possible impact on the game, whether or not they eventually go into the final release build.

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...en&t=106791&p=1

 

Whine helps!

 

 

---

 

Horde Paladins.. det er noe galt med det bildet.

Lenke til kommentar

Dette skjer ene og alene fordi Blizz er så inni helvetes late og ikke gidder og lage nye classes. De hadde nettopp fått orna slik at det ble noenlunde rettferdig å spille pga alle modifikasjonene underveis, også gjør de DETTE? Det er jo HELT på tryne. Det er det dummeste de kunne ha kommet på. og alt bare for å slippe eksta ARBEID. DE FÅR TOPPLØNN FOR Å UTVIKLE SPILL. OGSÅ GIDDER DE IKKE FØLGE OPP PÅ EKSTENSJONPACKEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :mad::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Faen slapp av a folkens, klarer dere aldri å respektere noe dem gjør eller? Tror dere BLizz er helt mongo i huet, med 6mill spill accounter? Det blir nok helt fint med classbytte for alliance/horde, det kommer helt sikkert til å bli ganske annerledes spillestil og sikkert morsommere også. Skjer sikkert andre ting med tilknyttning til dette også. Men nye classes burde vært ute :)

Lenke til kommentar
Faen slapp av a folkens, klarer dere aldri å respektere noe dem gjør eller? Tror dere BLizz er helt mongo i huet, med 6mill spill accounter? Det blir nok helt fint med classbytte for alliance/horde, det kommer helt sikkert til å bli ganske annerledes spillestil og sikkert morsommere også. Skjer sikkert andre ting med tilknyttning til dette også. Men nye classes burde vært ute :)

6534065[/snapback]

Tydeligvis er det mange som er uenige med det ...

Lenke til kommentar
Nye klasser ville i allefall vært på trynet i og med at ingen av de eksisterende klassende er balansert enda.

6534163[/snapback]

De har vel blitt balansert rimelig godt når BC slippes ut tenker jeg? :)

 

Dessuten har det kommet svært få konstruktive posts om hvorfor det er dårlig, men mest "BLizz kan gå til helvette" og "dette suger bigtime, jeg slutter med WoW" aktige posts, kom heller med hvorfor akkuratt dette er dårlig, alle dere som syntes det.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Tror du ikke av det kommer til å bli en tråd med navnet: ''Alliance problemer'' ? og at det kommer til å føre fra til ''dere er bedre enn oss'' - ''nei,dere er imba'' ''dere'' ''nei, dere'' diskjoner. Jeg mener JA, det er litt voldsomt drastisk forandring dette, og nei, jeg vil ikke ha shamans på alliance siden, men tipper de holder seg til majoriteten her. Vi har selv fremkalt dette, med all whininga vår.

 

Paladin spillere: NERF SHAMANZ PVP PLXXZZZ:..

Shaman spillere: NERF PALADIN PVE PLXPLPZ..

 

Og nei, dette er ikke den type PvE buff horden så etter tror jeg. Å ha unike klasser på hver side var en av de bedre ideene til Blizzard når de laga spillet. Og som vanlig fucker de det opp..

 

JEg for min del er ferdig med MMORPG's nå når expansion slippes. Etter å ha lenge spillt både EQ og WoW.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

:thumbup:

Tror du ikke av det kommer til å bli en tråd med navnet: ''Alliance problemer'' ? og at det kommer til å føre fra til ''dere er bedre enn oss'' - ''nei,dere er imba'' ''dere'' ''nei, dere'' diskjoner. Jeg mener JA, det er litt voldsomt drastisk forandring dette, og nei, jeg vil ikke ha shamans på alliance siden, men tipper de holder seg til majoriteten her. Vi har selv fremkalt dette, med all whininga vår.

 

Paladin spillere: NERF SHAMANZ PVP PLXXZZZ:..

Shaman spillere: NERF PALADIN PVE PLXPLPZ..

 

Og nei, dette er ikke den type PvE buff horden så etter tror jeg. Å ha unike klasser på hver side var en av de bedre ideene til Blizzard når de laga spillet. Og som vanlig fucker de det opp..

 

JEg for min del er ferdig med MMORPG's nå når expansion slippes. Etter å ha lenge spillt både EQ og WoW.

6534348[/snapback]

 

 

Alliance problemer? Javel, Horde og alliance er akkuratt like etter BC så da har de ingenting å klage på enn seg selv, det er akkuratt det som skjer, alliance har ikke rett til å klage på horde angående classes etter BC, eller omvendt.

Paladins burde vite at de er veldig gode i PvE og Shamans burde vite at de er veldig gode i PvP og hver side har like muligheter i både PvP og PvE etter BC.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Dette skjer ene og alene fordi Blizz er så inni helvetes late og ikke gidder og lage nye classes. De hadde nettopp fått orna slik at det ble noenlunde rettferdig å spille pga alle modifikasjonene underveis, også gjør de DETTE? Det er jo HELT på tryne. Det er det dummeste de kunne ha kommet på. og alt bare for å slippe eksta ARBEID. DE FÅR TOPPLØNN FOR Å UTVIKLE SPILL. OGSÅ GIDDER DE IKKE FØLGE OPP PÅ EKSTENSJONPACKEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

6533971[/snapback]

 

bare for å klarere, ekstensjon er ikke ett ord...

 

 

og får å gi en god grunn til hvorfor dette er tåpelig:

 

Det utgjør en massiv konflikt med lore...

 

Draenei fikk sin kraft igjennom holy light, så ja, dem burde få være paladins, men dem har da aldri brydd seg om elementene etc... som en shaman gjør, derfor burde dem ikke få være shamans...

 

Blood Elves er magikere... det er ene og alene grunnen til at Night Elves kastet ut highbournes, fordi dem drev med magi... vist dem var så forbanna glad i holy light, kunne dem brukt light of elune og blitt paladins igjennom det, på en eller annen tragisk måte...

 

Blood Elf Paladin... ITS JUST NOT RIGHT!

 

Ikke nok med det!

 

The Order of the Silver Hand, som er Paladin ordenen til Uther Lightbringer, den første paladinen, tok egentlig bare in Humans til å sloss for dems sak, så tillot dem dverger fordi blizzard er tåpelige... så skal dem liksom slippe inn demon lignende freaks fra outland? WTF? Blood Elves blir jo ikke direkte medlem av The Silver Hand, men å få samme blessings og healing? = Bedre å lage en ny klasse kalt Cleric som funker som en healer og som buffer... noe alà det samme som paladins istede for å stride imot lore.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
- World pvp for pve buff

 

Hva mener du? Her er noe jeg har gått glipp av :p

 

Uansett, de som sier de kunne laget 2 nye klasser, heh, de er jo akkurat de de har gjort? Blir jo på en måte det.

 

Uansett, slik somd et er NÅ vil fks. shammyes bli svæært lite trengt på horde, og mye annen whining. Men, det er NÅ, ingen som har tenkt at det kan sje drastiske endringer på 6 månder?

 

Uansett, som horde vil jeg uansett bare ta en /ignore paladin :p

Lenke til kommentar

Joda, kommer jo endel godt utav dette, om de faktisk gjør det. Men å blande horde og alliance sånn som dette, vel.. "they took the easy way out"

Kan virkelig ikke se for meg horde paladins og alliance shamans :/

 

Og nei, dette er ikke den type PvE buff horden så etter tror jeg. Å ha unike klasser på hver side var en av de bedre ideene til Blizzard når de laga spillet. Og som vanlig fucker de det opp..

 

/signed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...