Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gråt i søvne for noen uker siden; drømte at samboeren min var død :cry:

men kan faktisk ikke huske sist gang jeg gråt bevisst, men det er nok mange år siden nå.....

Gjest member-101642
Skrevet

Gråt lørdagsmorgen. Jeg hadde nettopp skrevet ferdig mitt avskjedsbrev og satt med pilleglasset i hånden, klar til å gjøre det slutt.

Skrevet
snipsnip. Har kanskje sett den episoden syv ganger, den er  så trist. HULK!

8031651[/snapback]

Wow, jeg håper virkelig ikke at du spolerte sesong tre nå, for det der var så absolutt ikke sesong to...

8031814[/snapback]

Kontorutstyr?

Skrevet (endret)

Har ikke gråtet på flere år. Sperrer nok det meste inne.

Sist jeg gråt var jeg 15 eller.no, fordi jeg fikk bank av pappa :)

Endret av s7yle
Skrevet
Gråt lørdagsmorgen. Jeg hadde nettopp skrevet ferdig mitt avskjedsbrev og satt med pilleglasset i hånden, klar til å gjøre det slutt.

8042537[/snapback]

Jeg er glad for at du ikke gjorde det :)

Skrevet (endret)

I fjor fikk jeg bare 5+ på en prøve. Jeg har aldri grått så mye før as. I over en uke, satt jeg hjemme i stolen min og gråt. Og når jeg fortalte foreldrene mine om det, ble de veldig skuffet over meg. skal aldri få så dårlig karakter igjen.

Endret av Gjest
Skrevet
I fjor  fikk jeg bare 5+ på en prøve. Jeg har aldri grått så mye før as. I over en uke, satt jeg hjemme i stolen min og gråt. Og når jeg fortalte foreldrene mine om det, ble de veldig skuffet over meg. skal aldri få så dårlig karakter igjen.

8044932[/snapback]

Slutt å vær useriøs. Jeg trodde du skulle ta deg sammen og oppføre deg ordentlig.

Om du ønsker å kommentere dette innlegget kan du sende meg en PM. Svar på moderering i denne tråden vil slettes uten forvarsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...