Beining Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Hei, Jeg har nettopp kjøpt meg en Samsung P300 slim-telefon. Jeg må bare si meg veldig fornøyd med telefonen. Legger ved noen bilder av den og litt fakta om telefonen. Litt spesifikasjoner: 1.3 megapixel camera with flash and 4x digital zoom Video camera & voice recorder (up to one hour) Music player (MP3/ACC/ACC+/e-ACC formats) Display: TFT, 262,144 colours, 220 x 176 pixels 64-voice polyphonic ringtones / MP3 ringtones Speakerphone Messaging: SMS, MMS, email (POP3 / SMTP / IMAP4) T9 predictive text input Java games Personal organiser functions Picture phonebook (1,000 entries) with Caller ID Memory: 80 Mbytes Connectivity: Bluetooth, USB WAP 2.0, GPRS Class 10 Triband Size: 88 x 55 x 8.9 mm Weight: 81g Talktime: 8 hours Battery standby: 400 hours Noen bilder av telefonen: Endret 15. juli 2006 av arehei
Blåbær Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ser mer ut som en kalkulator men den har jo alt en trenger av en mobil for gms nettet.
SumSar Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Elsker utseendet på den telefonen, men vil ikke akkurat kalle det en designtelefon. Ser litt mer på det som en retro kalkulator-telefon
Beining Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Skrevet 17. juli 2006 Jeg har snakket med flere som jeg kjenner som jobber på B&O, og de mener den har et mye bedre design enn dems egen Serene blant annet. Og de mener det er noe sånnt B&O skulle ha satset på. Men, uansett denne har Samsung menyer, har bra brukergrensesnitt og er lekker
bzzlink Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Er denne å få kjøpt i norge nå ? Var å tittet på den i butikken, når jeg var i Nederland for et par uker siden og den er griselekker. Men de skulle ha €645 for den, noe jeg synes var litt vel mye.... Har funnet den på nettet til rundt $400 som er en pris jeg likte mye bedre. Men kjøper den gjerne i Norge siden det er mindre hassel.
Tunky Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Dette er fullt og helt min mening: For en jæ*** stygg mobil. Ser omtrent som om noen har tatt en vanlig mobil, lagt all vekta si på den og klemt den flat. Tykkelsen går utover bredda. Det er også noe med den Samsung-logoen på skeiva som får den til å virke rotete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå