Gå til innhold

Zidane, fortsatt en stjerne


Sonic^^

Anbefalte innlegg

Zidane er en legende. Enkelt og greit. De som synes at det han gjorde mot materazzi satte ham lengre ned på lista over tidenes beste, greit, men jeg for min del, ble mer glad i denne spilleren for det som skjedde, og det satt ham nesten lengre opp, hadde det vært mulig.

Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan sette f. eks maradona foran Zidane. "Guds hånd" er davel å bringe like mye vanry til fotballen som det Zidane gjorde. Og, det "dribleraidet" der maradona "dribler" seg gjennom et helt lag, for så å score. Greit, det er godt gjort, men det er ingen finter, bare dragninger, og det er null lagspill, for han gjør alt selv.

Jeg ser ikke hva som gjør maradona bedre enn Zidane..

Greit jeg er bare 15 år, og har ikke fått med meg allverden av det som skjedde tidligere, før min tid, men filmer jeg har sett fra "gamledager" kan ikke måle seg med Zidane.

Zidane er overlegen teknisk, han har/hadde en fantastisk ballkontroll, overblikk, og en evne til å dirigere hele laget mens han har ballen. Bare for å nevne noe. Please, ikke flame meg for dette, jeg er bare 15 år, og kan godt være hodestups feil, men, jeg mener Zidane er best, og det kan ikke dere endre.

6469112[/snapback]

Helt enig, synes aldri Maradonna sitt scoringsraid var noe serlig. Vollyen til Zindane i krysset <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zidane er en legende. Enkelt og greit. De som synes at det han gjorde mot materazzi satte ham lengre ned på lista over tidenes beste, greit, men jeg for min del, ble mer glad i denne spilleren for det som skjedde, og det satt ham nesten lengre opp, hadde det vært mulig.

Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan sette f. eks maradona foran Zidane. "Guds hånd" er davel å bringe like mye vanry til fotballen som det Zidane gjorde. Og, det "dribleraidet" der maradona "dribler" seg gjennom et helt lag, for så å score. Greit, det er godt gjort, men det er ingen finter, bare dragninger, og det er null lagspill, for han gjør alt selv.

Jeg ser ikke hva som gjør maradona bedre enn Zidane..

Greit jeg er bare 15 år, og har ikke fått med meg allverden av det som skjedde tidligere, før min tid, men filmer jeg har sett fra "gamledager" kan ikke måle seg med Zidane.

Zidane er overlegen teknisk, han har/hadde en fantastisk ballkontroll, overblikk, og en evne til å dirigere hele laget mens han har ballen. Bare for å nevne noe. Please, ikke flame meg for dette, jeg er bare 15 år, og kan godt være hodestups feil, men, jeg mener Zidane er best, og det kan ikke dere endre.

6469112[/snapback]

Helt enig, synes aldri Maradonna sitt scoringsraid var noe serlig. Vollyen til Zindane i krysset <3

6701617[/snapback]

 

Greit nok Zidane er en legende, men du kan ikke si at det han gjorde var noe som var positivt. Da har du misforstått FOTBALL.

Lenke til kommentar
Greit nok Zidane er en legende, men du kan ikke si at det han gjorde var noe som var positivt. Da har du misforstått FOTBALL.

6711426[/snapback]

 

Har fulgt denne tråden lenge og har ikke sett noen som har sagt at det som Zidane gjorde var positivt.

 

Det vi sier er at det Zidane gjorde er forståelig hvis vi ser på det fra en menneskelig side, og vi er da mennesker alle sammen (her på forumet ihvertfall).

 

Nei, det er ikke positivt men det er likevel laaangt fra så negativt som det Materazzi gjorde. Enkelt å greit!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Greit nok Zidane er en legende, men du kan ikke si at det han gjorde var noe som var positivt. Da har du misforstått FOTBALL.

6711426[/snapback]

 

Men det maradona gjorde når han brukte hånden sin for å score, det er greit liksom? Det er maaaaasse folk som hyller maradona for "guds hånd".. Det blir like feil som å hylle Zidane for det han gjorde mot Materazzi.

Lenke til kommentar

''at det han gjorde mot materazzi satte ham lengre ned på lista over tidenes beste, greit, men jeg for min del, ble mer glad i denne spilleren for det som skjedde, og det satt ham nesten lengre opp, hadde det vært mulig.''

 

her blir det tatt som positivt kameragutten!! Ingen vet egentlig hva matterazzi gjorde. Det han gjorde er KLART ikke verre enn hva zidane gjorde. Og jeg hyller ikke maradona for guds hand. seks kamper siden jeg selv scorte med hånden, ufrivillig. tenkte å gå bort til dommeren og si det ikke var mål, men så modig var jeg ikke.

Lenke til kommentar
''at det han gjorde mot materazzi satte ham lengre ned på lista over tidenes beste, greit, men jeg for min del, ble mer glad i denne spilleren for det som skjedde, og det satt ham nesten lengre opp, hadde det vært mulig.'' 

 

her blir det tatt som positivt kameragutten!! Ingen vet egentlig hva matterazzi gjorde. Det han gjorde er KLART ikke verre enn hva zidane gjorde. Og jeg hyller ikke maradona for guds hand. seks kamper siden jeg selv scorte med hånden, ufrivillig. tenkte å gå bort til dommeren og si det ikke var mål, men så modig var jeg ikke.

6731951[/snapback]

 

Jeg synes ihvertfall planlagt drittslenging om venner og familie er verre enn en menneskelig reaksjon som Zidane`s, til tross for at han dro det over til fysisk handling. Så får dere andre synes hva dere vil....

Lenke til kommentar
''at det han gjorde mot materazzi satte ham lengre ned på lista over tidenes beste, greit, men jeg for min del, ble mer glad i denne spilleren for det som skjedde, og det satt ham nesten lengre opp, hadde det vært mulig.'' 

 

her blir det tatt som positivt kameragutten!! Ingen vet egentlig hva matterazzi gjorde. Det han gjorde er KLART ikke verre enn hva zidane gjorde. Og jeg hyller ikke maradona for guds hand. seks kamper siden jeg selv scorte med hånden, ufrivillig. tenkte å gå bort til dommeren og si det ikke var mål, men så modig var jeg ikke.

6731951[/snapback]

 

Jeg synes ihvertfall planlagt drittslenging om venner og familie er verre enn en menneskelig reaksjon som Zidane`s, til tross for at han dro det over til fysisk handling. Så får dere andre synes hva dere vil....

6733032[/snapback]

Støttes.

Lenke til kommentar

Å se Zidane gjøre det han gjore i VM finalen 06 får meg nesten til å begynne å gråte. Det å se Zidane rusle ut i garderoben to og et halvt minutt før straffesprk konkurranse er utrolig tøffe bilder.

Hadde Zidane vært på banene når Frankrike tok straffer hadde de vunnet. Ikke noe å prate om en gang. For det handler ikke bare om det at Zidan er helt sykt god på straffer, det handler om det han gir (mentalt) fra seg selv til medspillere, fans og de som satt å så kampen på tv. Han er for de som har vokst opp på 85 - 90 tallet og selvfølgelig de som er noen år eldre (til og med mange år eldre) verdens beste fotball spiller og for meg vil han være en det den største for alltid. For min del trenger man (nærmere) Jesus eller noe lignende for å overgå Zidane. Han er stor. Alltid.Uansett.

Lenke til kommentar
Å se Zidane gjøre det han gjore i VM finalen 06 får meg nesten til å begynne å gråte. Det å se Zidane rusle ut i garderoben to og et halvt minutt før straffesprk konkurranse er utrolig tøffe bilder.

Hadde Zidane vært på banene når Frankrike tok straffer hadde de vunnet. Ikke noe å prate om en gang. For det handler ikke bare om det at Zidan er helt sykt god på straffer, det handler om det han gir (mentalt) fra seg selv til medspillere, fans og de som satt å så kampen på tv. Han er for de som har vokst opp på 85 - 90 tallet og selvfølgelig de som er noen år eldre (til og med mange år eldre) verdens beste fotball spiller og for meg vil han være en det den største for alltid. For min del trenger man (nærmere) Jesus eller noe lignende for å overgå Zidane. Han er stor. Alltid.Uansett.

6738275[/snapback]

bra sagt..

men jeg trur at om en stund har de fleste glemt det/tenker ikke på mer.. selv har begynt å tenke på ham mer som spiller og prøver å "glemme" vm finalen..

 

 

saken blir sikkert glemt om 2 år, men under neste vm, kommer samtlige kommentatorer å snakke om det under finalen..

 

det er en ting jeg fortsatt lurer på:

var det Zidane eller Domenech(trur han heter det) som styrte laget på treninger og og kamper.. det tror jeg ikke vi får no svar på før en eventuell biografi av Zidane

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå er det bevist hva matterazzi sa... Zidane: Vil du ha sjorta mi, kan du få den etter kampen.. Matterazzi: Nei takk.  Jeg vil heller ha søsteren din.

 

Er det nok til å bli stanga ner av? Patetisk. Da skulle det vert mange nedstanginger i dagens fotball.

6839695[/snapback]

 

Kanskje, kanskje ikke.... i dette tilfellet ja!

 

Likevel, hvis det er sant at det var det han så traff vel den replikken Zidane hardere enn Materazzi mente den skulle gjøre. Mulig det til å med kun var ment som en "morsom" kommentar.

 

Eller kanskje heeelt motsatt, for det er faktisk mulig de to vet mer om Zidane`s søster enn det vi vet og at kommentaren var ment å berøre ett sårt punkt angående søsteren.

 

Å diskutere slikt før vi egentlig vet hva som ligger i selve kommentaren blir jo bare spekulasjoner, å danne seg en mening om noe før vi egentlig vet hva vi har en mening om blir kanskje litt dumt.

 

Uansett er "mobbing" akkurat så ille som "offeret" tar og føler det og ikke så "uskyldig" som "mobberen" mente det... blir noen såret i større eller mindre grad har noen gått for langt!

 

Edit: Dette gjelde ikke bare på fotballbanen!

 

Edit2: Er det bevist hva Materazzi sa? Han fortalte det selv ja men ingen av innrømmelsene til Materazzi har vært like så hvordan er denne mer sannsynlig enn alle andre versjoner han har kommet med?

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
Materazzi burde holdt kjeft, og zidane burde ignorert ham!

6842664[/snapback]

 

Eneste som har sagt noe vetig her! Tenk viss dette hadde skjedd med en mann i tippeligaen. Han hadde blitt nedstemt av alle. Fordi en heter Zidane er det tåpelig at vold støttes. Hadde en vanlig mann gjort det der på gata hadde han fått straff. Men men. Zidane er fotballens gud. Merk: Fotballens. Uten vold. Jeg vet dette innlegget vil bli kritisert, men dette forumet er for å diskutere. Jeg bryr meg ikke all for mye hva andre mener egentlig, men Zidane hadde vert helten min foruten vm finalen.

Lenke til kommentar
Materazzi burde holdt kjeft, og zidane burde ignorert ham!

6842664[/snapback]

 

Eneste som har sagt noe vetig her! Tenk viss dette hadde skjedd med en mann i tippeligaen. Han hadde blitt nedstemt av alle. Fordi en heter Zidane er det tåpelig at vold støttes. Hadde en vanlig mann gjort det der på gata hadde han fått straff. Men men. Zidane er fotballens gud. Merk: Fotballens. Uten vold. Jeg vet dette innlegget vil bli kritisert, men dette forumet er for å diskutere. Jeg bryr meg ikke all for mye hva andre mener egentlig, men Zidane hadde vert helten min foruten vm finalen.

6852832[/snapback]

 

Hadde noen gjort det på gata hadde "offeret" gått ett skritt tilbake å dratt litt på smilebåndet, på forballbanen er alt hardt og nesten dødelig. Til og med en liten dytt med hodet....

 

Men ikke missforstå meg, jeg forsvarer personen Zidane for det han gjorde og det kommer jeg til å fortsette med. På den annen side synes jeg ikke det er rett å handle på den måten han gjorde men det er så klart fullt forståelig men noen støtte for selve handlingen får han ikke.

 

Er ikke den som står på sidelinja og ber Zidane følge opp med ett spark..... for uansett hvaordan man vrir på det var det ikke rett gjort av Zidane.

 

Det jeg prøver å få frem er at det Materazzi gjorde er verre, ihvertfall i mine øyne!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...