Gå til innhold

Zidane, fortsatt en stjerne


Sonic^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørt om psykologi? Så du hadde ikke reagert vist en motspiller hadde sagt det samme som Materazzi sa til Zidane, til deg?

6480913[/snapback]

 

Nei! Har vert borti spillerer som har klikka på meg. Verste jeg har gjort er å svare de... Uansett hvor mye det hadde svidd inni meg, hadde jeg ikke gjort det der..

Endret av Andal
Lenke til kommentar
Hørt om psykologi? Så du hadde ikke reagert vist en motspiller hadde sagt det samme som Materazzi sa til Zidane, til deg?

6480913[/snapback]

 

Nei! Har vert borti spillerer som har klikka på meg. Verste jeg har gjort er å svare de... Uansett hvor mye det hadde svidd inni meg, hadde jeg ikke gjort det der..

6481115[/snapback]

 

Haha. Tror det er litt annen psykologi de driver med på nivået de spiller på kontra ditt nivå..(no offence)

 

EDIT: Ja, med tanke på at du er like gammel som meg, så VET jeg at det er annen psykologi ute å går..

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Materazzi har alltid vært en skam for fotballen. Glad han ikke vart så lenge i England.

6481616[/snapback]

Hvem kan mislike Materazzi? Han er beintøff på bana og en tøffel utafor bana, en fantastisk karakter :)

6484484[/snapback]

 

Helt enig! Han setter seg raskt i respekt hos andre spillere, og han har en

fantastisk venstrefot.

 

Hadde dette vært omvendt (Materazzi skaller Zidane) så hadde saken vært en HELT annen. Tenk på det. Hvis noen har fulgt med, så har Zidane en ganske flekket fortid

med stemplinger, skallinger, slag, spark, etc.

Lenke til kommentar
Hørt om psykologi? Så du hadde ikke reagert vist en motspiller hadde sagt det samme som Materazzi sa til Zidane, til deg?

6480913[/snapback]

 

Nei! Har vert borti spillerer som har klikka på meg. Verste jeg har gjort er å svare de... Uansett hvor mye det hadde svidd inni meg, hadde jeg ikke gjort det der..

6481115[/snapback]

 

Haha. Tror det er litt annen psykologi de driver med på nivået de spiller på kontra ditt nivå..(no offence)

 

EDIT: Ja, med tanke på at du er like gammel som meg, så VET jeg at det er annen psykologi ute å går..

6481313[/snapback]

 

Ja selfølgelig. Det kan ikkje sammenlignest, men herregud. Mannen spurte meg, og eg svarte! Det zidane gjorde, kan ikkje forsvarest! Berre syke folk gjør det der, uansett hvilket nivå du er på... Hadde det bare vert ishockey så.. Men det er det ikke... Dette er FOTball.

Lenke til kommentar
Hørt om psykologi? Så du hadde ikke reagert vist en motspiller hadde sagt det samme som Materazzi sa til Zidane, til deg?

6480913[/snapback]

 

Nei! Har vert borti spillerer som har klikka på meg. Verste jeg har gjort er å svare de... Uansett hvor mye det hadde svidd inni meg, hadde jeg ikke gjort det der..

6481115[/snapback]

 

Haha. Tror det er litt annen psykologi de driver med på nivået de spiller på kontra ditt nivå..(no offence)

 

EDIT: Ja, med tanke på at du er like gammel som meg, så VET jeg at det er annen psykologi ute å går..

6481313[/snapback]

 

Ja selfølgelig. Det kan ikkje sammenlignest, men herregud. Mannen spurte meg, og eg svarte! Det zidane gjorde, kan ikkje forsvarest! Berre syke folk gjør det der, uansett hvilket nivå du er på... Hadde det bare vert ishockey så.. Men det er det ikke... Dette er FOTball.

6487308[/snapback]

Det har da vert mange episoder med slossing i fotball.

Lenke til kommentar

Ja selfølgelig. Det kan ikkje sammenlignest, men herregud. Mannen spurte meg, og eg svarte! Det zidane gjorde, kan ikkje forsvarest! Berre syke folk gjør det der, uansett hvilket nivå du er på... Hadde det bare vert ishockey så.. Men det er det ikke... Dette er FOTball.

6487308[/snapback]

Det har da vert mange episoder med slossing i fotball.

6487471[/snapback]

 

Ja og da er det liksom greit? Må egentlig ha nulltoleranse på det der.. Lurer også på kor mange reklamesponsorer Zidane gikk glipp av der. Når en av verdens beste spillerer gjør noe slikt, er han heller ikke mye idol for de mindre lengre..

Lenke til kommentar
Materazzi har alltid vært en skam for fotballen. Glad han ikke vart så lenge i England.

 

Jeg skulle ønske Materazzi spilte i england. En liga av harde nøtter som takler som veivalser. Sett Materazzi der, og la han smake litt av sin egen medisin.

 

Lurer også på kor mange reklamesponsorer Zidane gikk glipp av der.

Mener å ha lest en plass at Zidane fortsatt har en årlig inntekt på rundt 80 millioner kroner fra private sponsorer. Som for øvrig er rundt det samme som han hadde før hendelsen.

 

Ja selfølgelig. Det kan ikkje sammenlignest, men herregud. Mannen spurte meg, og eg svarte! Det zidane gjorde, kan ikkje forsvarest! Berre syke folk gjør det der, uansett hvilket nivå du er på... Hadde det bare vert ishockey så.. Men det er det ikke... Dette er FOTball.

 

Så det er med andre ord mindre sykt å skalle ned noen i hockey? Det kan tilte for alle noen ganger. Selv har min respekt for Zidane blitt mindre, men ikke forsvunnet. Jeg har fortsatt et hav av respekt for den mannen og det han har oppnådd på banen. De fleste har sine mørke sider, men få har Zidanes geniale ballfølelse, spilleforståelse og glød. Det vil jeg si overskygger både den stemplingen i VM i 98(?) og begge nevnte skallingene.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Fotballbanen, eller noen andre idrettsarenaer, skal ikke være fristed for kriminelle hendelser. At en person skal bli straffeforfulgt for i (det du kaller) et lidenskapelig øyeblikk på byn hvor han skaller ned en annen (som eksempelvis kaller hans mor for en hore), mens en som gjør det samme foran millioner av seere på en fotballbane skal slippe unna er hverken rett eller rimelig. Greit nok, det er formildende da Zidane får gjennomgå i media, men det er latterlig om fotballspillere skal unnskyldes med at det var et "lidenskapelig øyeblikk", mens den litt berusete gutten på by'n ikke kan gjøre det samme.

 

Det er ingen andre en voldsmennene som taper på at de risikerer å bli straffeforfulgt for overfall på fotballbanen. Duncan Ferguson fikk med rette svi med en fengselsdom, det burde vært flere.

6479887[/snapback]

Vel, skal man straffeforfølge stygge taklinger å da? En tofotstakling er ikke uvanlig, bør slikt belønnes med glattcelle og rødt kort ? Eventuelt Rooney's stempling under vm, skal politiet bestemme om dette var med hensikt eller ikke, dermed opprette sak på slikt? Vet dette blir litt teit, men det mener jeg det blir om episoder som zidane sin får innblanding fra politiet. At Grove hendelser som Duncan og Cantona sine blir politisaker er helt korrekt.

 

Er enig i at det ikke skal bli et fristed, men litt må man se gjennom fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...