Gå til innhold

folk som sniker!


Marius_r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånnt som skjer hele tiden, og vet hvor irriterende det kan være. Å holde seg rolig mens slikt skjer er vanskelig men dog det beste man kan gjøre, for med ett kaldt hode har man en mulighet å drite personen ut eller gjøre han irritert. Reagerte på at han åpnet bildøren (uten å banke på ruten først?). Da tror jeg at jeg hadde klikket, for det er bare frekt.

Lenke til kommentar
folk er frekke, og fortsetter med det inntil de får en irettesettelse! kanskje de tenker seg litt om før de gjør noe likende neste gang!

 

"do not fear to reveal your opinion"

6466205[/snapback]

 

Skulle ikke du ha vært på gym'en og sprengt noen blodkar nå;)

6466299[/snapback]

 

jo, blir henta hvert øyeblikk :p

 

 

og ja, det er frekt å åpne døra. han så at jeg lukka vinduet fordi jeg ikke ønska å prate mer med ham eller høre ham syte.

Lenke til kommentar
Var i en tilnærmet lik situasjon her om dagen.

 

Stod i køen på en Narvesen Kiosk i Oslo, etter et par minutter presterer en eldre dame i 70-årene og stelle seg foran meg, jeg spør "Unnskyld hva er det du egentlig holder på med nå? Sniker du?" Damene svarer frekk som hun er "Jeg stod i feilkø" Da ble jeg så forbannetså jeg sa akuratt det jeg mente. "Jeg driter vell langt i om du stod i feil kø, skyld deg selv og still deg bakerst"... Folk som dette bør virkelig skjerpe seg, har lite til overs for folk som sniker som dette og f. eks i Ski Heiser (som type Tryvann/Norefjell)

6466079[/snapback]

Haha, eldre mennesker er verst.

Lenke til kommentar
Der gjelder 'survival of the fittest', takler du ikke det fysiske får du enten lade opp til bråk eller leve med det. :)

6466100[/snapback]

 

Ah, please a. Har du hørt om "den sterkestes rett" vet forhåpenmtligvis også hva den gjelder.

 

For øvrig ville jeg anbefalt de fleste som har skrevet noe i denne tråden, å ta en tur til en god psykolog, også vi får vi bare krysse fingrene på at ingen sniker i psykologkøen. Sniking er irriterende, men det får da være måter til lettirriterte typer, og damer viss noen av dem har skrevet her,

 

:)

Lenke til kommentar

Når jeg leser gjennom denne posten ser jeg at når jeg en gang får lappen kommer jeg til å være en villmann på veien. Ikke fordi jeg kommer til å kjøre stygt, men fordi jeg kommer til å tute og banne på alle som bryter en regel som jeg kunne fått en fordel av.

 

Uansett var det en episode for rundt 8-10 år siden som jeg husker litt av. Min far kjørte på forkjørsvei og ut fra ingenting kom det en ny bil som måtte gi på alt han hadde for å holde seg foran min far. Min far klikket selvsagt. Bannet, tutet og styrte på. 200 meter lenger fremme ble villmannen vinket inn av politiet og min far koste seg. Han (min far) bremset selvsagt litt ned og ga han et avskjedsvink i samme slengen. Jeg hadde gjort presist det samme. Det ligger vel i genene.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

Jeg var å kjøpte meg en shorts, og hadde endelig kommet først i køen og venta på butikkdama, da det plutselig kommer en annen dame og slenger 4 bukser på disken og presser seg foran meg.

 

Jeg ble så forbanna, men klarte å la være å si noe. Snikedama skulle hente flere bukser , men når hun kom tilbake hadde jeg stilt meg helt inntill disken så hun måtte lene seg fra siden for å legge flere stygge brune bukser på kassa.

 

Hun prøvde å få øyekontakt, men jeg så bare stivt framover, og gjorde det så vansklig som mulig for henne å utføre oppgaven sin. Ahhh.. det var deilig!

Lenke til kommentar
Og gamle mennesker er bare verst, men det å reise seg for dem på bussen er da bare vanlig høflighet?!

6467172[/snapback]

 

Ja det er vanlig høflighet å reise seg for eldre på bussen, problemet kommer når de er frekke nok til å påpeke at det er vanlig høflighet og ber deg reise deg fort som svint for her skal dem sitte.

Lenke til kommentar
Ja det er vanlig høflighet å reise seg for eldre på bussen, problemet kommer når de er frekke nok til å påpeke at det er vanlig høflighet og ber deg reise deg fort som svint for her skal dem sitte.

6467250[/snapback]

Det er klart, dersom ingen var oppvakte nok til å se at han/hun kom om bord, burde han/hun heller spørre til hele bussen om det var noen som ville reise seg, ikke bare velge en enkeltperson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...