Gå til innhold

folk som sniker!


Marius_r

Anbefalte innlegg

Jeg var å kjøpte meg en shorts, og hadde endelig kommet først i køen og venta på butikkdama, da det plutselig kommer en annen dame og slenger 4 bukser på disken og presser seg foran meg.

 

Jeg ble så forbanna, men klarte å la være å si noe. Snikedama skulle hente flere bukser , men når hun kom tilbake hadde jeg stilt meg helt inntill disken så hun måtte lene seg fra siden for å legge flere stygge brune bukser på kassa.

 

Hun prøvde å få øyekontakt, men jeg så bare stivt framover, og gjorde det så vansklig som mulig for henne å utføre oppgaven sin. Ahhh.. det var deilig!

6467197[/snapback]

åååå, det er bare SÅ kult! Ikke si noe, men bruke kroppspråk og være mest mulig uhøflig. Elsker det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De eldre og de eldre. Hvis de så vidt får karret seg inn på bussen med oxygen-tanken slepende etter seg tyggende på smertestillende, er jeg den første til å reise meg. Men noe jeg ikke liker er de på sånn 60 som skal ha setet bare fordi de er eldre, da får de bare onde blikk fra meg. Er de i arbeid vet de at verden ikke gir dem noen nåde.

Lenke til kommentar
De eldre og de eldre. Hvis de så vidt får karret seg inn på bussen med oxygen-tanken slepende etter seg tyggende på smertestillende, er jeg den første til å reise meg. Men noe jeg ikke liker er de på sånn 60 som skal ha setet bare fordi de er eldre, da får de bare onde blikk fra meg. Er de i arbeid vet de at verden ikke gir dem noen nåde.

6467481[/snapback]

Survival of the fittest.

 

Er det rart verden blir overbefolka? Vi viser nåde.

 

Javel kanskje litt kynisk, menne er jo faktisk sånn. Hadde dog ikke klart å la noen av mine nære dø uten å gjøre alt for å forhindre det. Er det noe som er tungt så er det å miste noen i nærmeste familie :(

Lenke til kommentar
Er det rart verden blir overbefolka? Vi viser nåde.

 

Javel kanskje litt kynisk, menne er jo faktisk sånn.

6467514[/snapback]

 

Er vel vanskelig å bli mer kynisk. :!:

 

Hvis noen sniker spørs det litt hvor alvorlig det er før jeg sier noen. Hvis det da er slik at jeg sier noe er det som oftest med en bestemt, men høflig tone. Sier det gjerne slik på en måte at det er ingen tvil om at jeg har rett, uten at jeg faktisk er uhøflig. Har funnet ut at det som oftest er mer effektivt enn direkte utskjelling.

 

Bør prøves.

Endret av Jonulf
Lenke til kommentar

mye hissige folk her ja.

 

trådstarter: sorry, men du hørtes litt ustabil ut, og det var fra DIN versjon! Tør ikke tenke på hvordan det egentlig var.

 

Edit: nei, jeg synes ikke sniking er bra, men mange er så distré at de ikke merker at de sniker, og da blir det litt feil å EKSPLODERE uten forvarsel mot vedkommende. Kanskje du til og med får en unnskyldning og plassen din tilbake hvis du forholder deg normal?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Har opplevd mykje rart på golfbanen, greit nok at golf har etikette og ein gentlemannsregel, men det bør vel gjelde alt? Eg HATER folk som trur dei er så mykje betre enn andre og absolutt skal påpeike dette. Eg speler golf for morro skuld, ikkje for å blir mester eller kongen i klubbhuset. Når det då kjem folk i 40-60 åra og syter over at eg burde la dei få sleppe forbi..."ETIKETTE HETER DET" (ei stygg gammal dame) så blir eg forbanna. Spela ferdig hullet og slapp dei forbi på neste, men kva trur du skjedde? Joda, me vart ståande og vente, så 3 hull seinare bestemte me oss for å skippe hullet dei var på for å få fart i sakene. Trur du ikkje ho kom ropande etter oss då og? "VI VAR HER FØRST!". Eg gav ho eit oppgitt blikk, snudde meg og gjekk fint vidare til neste hull.

Lenke til kommentar

Jeg husker da jeg var liten, og voksne folk alltid sneik seg framfor meg i køen akkurat da jeg var nestemann til å betale.

I det de ventet på vekslepengene sa de alltid: "oi sann, jeg så deg ikke jeg hHehEHhhEheheheeeh".

Unnskyld, er du blind? Du ser jo at jeg står der med en jævla is/sjokolade/whatever!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...