Gå til innhold

folk som sniker!


Marius_r

Anbefalte innlegg

hei, folk. må bare lufte litt aggresjon. skal straks bort på gym'et og mishandle vektene der, men skal lynkjapt brette ut hva som irriterte meg en smule idag.

 

satt på med stefaren min for å bestille eu-kontroll til bilen min, fordi han skulle forbi der for å fylle diesel. som sagt, så gjort. deretter ankommer vi jet-stasjonen for å fylle. 2 av 3 pumper er opptatt og vi svinger inn mot pumpe nr3. i det vi er midt i svingen, ser vi at en godt voksen kar sniker den lille corollaen sin inn foran oss og rett inn på pumpa. stefaren min ble irritert og banna litt, deretter kjørte vi rundt og stelte oss på siden av ham. deretter kjørte jeg ned ruta og fortalte han akkurat hva jeg syns om den slags sniking, når han åpenbart så at vi var på god tur til å ta pumpa. i bilen hans satt guttungen og gliste, og det irriterte meg også.

 

mannen virka overraska, og kunne ikke begripe at vi skulle fylle, fordi det så ut som om vi skulle snu eller gjøre noe annet. jeg sa hva jeg mente og at jeg syns det var helvettes dårlig gjort å snike seg inn foran oss når han så at vi var påvei til pumpa. spesielt siden han ikke var der, og liksom dukket opp fra ingensteds. jeg hater dårlige unnskyldninger, i allefall når jeg veit at vedkommende står der og ljuger så han tror det selv. jeg heva stemmen (kanskje litt brått og mye), og da spurte han om jeg var psykisk ustabil. deretter begynte det å koke litt mer i hodet mitt... så sa jeg at jeg var det (kunne ikke la være), og da sa han at han følte seg trua og at jeg ikke behøvde å true ham for en sånn bagatell etc. og at det kunne da ikke være så vanskelig å vente et lite minutt på at han skulle fylle på bilen sin. tenk om alle bare skulle akseptere sniking i form av "et lite minutt her og et lite minutt der". i tillegg sa han at man måtte være "litt runde ovenfor hverandre", og deretter kom han med at "det har skjedd meg mange ganger" osv.

så da måtte jeg jo si at da var det jo lurt av ham å gå foran som et prakteksempel på hvordan man IKKE skal være rund i kantene og medgjørlig, ved å gjøre akkurat som andre har gjort på ham selv... (den gyldne regels paradoks?). jeg ble så irritert så jeg bare kjørte opp el-ruta for å slippe sytinga hans. da han var ferdig med å fylle, kom han og åpna døra mi og begynte å si at det var drittsekkoppførsel. jeg bare så dumt på ham og da begynte han å si til stefaren min at jeg hadde drittsekkoppførsel og at stefaren min ikke burde akseptert min "språkbruk og temperament". jeg blir 22 år, jeg har selv ansvar for min holdning. fucking dipshit! nå er det bort og sprenge noen blodkar på gym'et!

 

-m out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha! For en jævel! Han hadde nesten fått seg en på tygga fra meg. Men det at du sa at du var psykisk ustabil må han ha trodd at stefaren din var ansvarlig. Sikkert derfor han henvendte seg til han etterpå.

 

Men frekk kar, det skal han ha. Synd sånt ikke er ulovlig. Kunne anmeldt kødden :D

Lenke til kommentar

Var i en tilnærmet lik situasjon her om dagen.

 

Stod i køen på en Narvesen Kiosk i Oslo, etter et par minutter presterer en eldre dame i 70-årene og stelle seg foran meg, jeg spør "Unnskyld hva er det du egentlig holder på med nå? Sniker du?" Damene svarer frekk som hun er "Jeg stod i feilkø" Da ble jeg så forbannetså jeg sa akuratt det jeg mente. "Jeg driter vell langt i om du stod i feil kø, skyld deg selv og still deg bakerst"... Folk som dette bør virkelig skjerpe seg, har lite til overs for folk som sniker som dette og f. eks i Ski Heiser (som type Tryvann/Norefjell)

Lenke til kommentar
Var i en tilnærmet lik situasjon her om dagen.

 

Stod i køen på en Narvesen Kiosk i Oslo, etter et par minutter presterer en eldre dame i 70-årene og stelle seg foran meg, jeg spør "Unnskyld hva er det du egentlig holder på med nå? Sniker du?" Damene svarer frekk som hun er "Jeg stod i feilkø" Da ble jeg så forbannetså jeg sa akuratt det jeg mente. "Jeg driter vell langt i om du stod i feil kø, skyld deg selv og still deg bakerst"... Folk som dette bør virkelig skjerpe seg, har lite til overs for folk som sniker som dette og f. eks i Ski Heiser (som type Tryvann/Norefjell)

6466079[/snapback]

Hvorfor tror gamlinger at de har rett til alt?!

 

Hater det når de trenger seg frem på bussen o.l. "Unnskyld, der skal jeg sitte"

 

Eller i påska når jeg var på Hardangervidda, så var vi ni stk som hadde reservert et bord på ei hytte til middag. Så kommer to gamlinger bort. "Det bordet der er vårt." "Nei" "Men vi har hatt det hver dag i en uke" "Men vi har reservert det"

 

Resulterte i flaue menn som blei snakka til av hytte-administrasjonen etter at gubbene henta dem :thumbup:

Lenke til kommentar
Zerblat said:
brutti said:
folk som sniker som dette og f. eks i Ski Heiser (som type Tryvann/Norefjell)

6466079[/snapback]

Der gjelder 'survival of the fittest', takler du ikke det fysiske får du enten lade opp til bråk eller leve med det. :)

6466100[/snapback]

 

 

Endret av ugotabanana
edit
Lenke til kommentar

mye godt, irriterende stoff fra dere. jeg blir så forbanna, også på deres vegne. ser for meg det stygge trynet hans enda, og trynet til guttungen hans som satt og gliste i bilen. ja, han trodde nok at stefaren min var ansvalig for meg som fremsto psykopatisk og veldig villig til å lage kvalm av episoden. måtte holde meg litt i skinnet også, leit å få voldssak på rullebladet mht. jobben etc...

og satan ta eldre/gamle folk som tror de har rett og som henvender seg til deg akkurat som du er en liten guttunge enda. kunne gjerne gått ut av bilen for å vise ham hva det å være "truende" faktisk betyr!

 

får la vreden herske på gym'et etterpå!

Lenke til kommentar

Hadde en slik incident her om dagen selv. Var en lynkjapp tur på Kiwi imens gutta venta i bilen, rasket med meg det jeg skulle ha, men siden det var så lang kø tenkte jeg at jeg kunne ta med et par kjærligheter (de lå en halvmeter fra der jeg sto, og jeg sto fortsatt godt plassert i køen. Omtrent med en gang jeg bøyde meg ned for å plukke de opp, var det en gammel dame som omtrent dyttet meg unna med handlevogna si og tok plassen min. Jeg sa ingenting, men kassereren skjønte at jeg ble irritert, så hun plinget på en ny kasserer.

Lenke til kommentar
det sekundet han tok i ditt dårhåndtak skulle du slått opp døra og tatt ham i kragen. "nå holder du kjeft og setter deg i bilen med den lille shitkidden din"

6466116[/snapback]

 

håhå, ikke frist meg :mad:

 

måtte sitte og puste rolig inne i bilen. frekt nok bare å åpne døra fordi jeg hadde lukka vinduet...

Lenke til kommentar
Hadde en slik incident her om dagen selv. Var en lynkjapp tur på Kiwi imens gutta venta i bilen, rasket med meg det jeg skulle ha, men siden det var så lang kø tenkte jeg at jeg kunne ta med et par kjærligheter (de lå en halvmeter fra der jeg sto, og jeg sto fortsatt godt plassert i køen. Omtrent med en gang jeg bøyde meg ned for å plukke de opp, var det en gammel dame som omtrent dyttet meg unna med handlevogna si og tok plassen min. Jeg sa ingenting, men kassereren skjønte at jeg ble irritert, så hun plinget på en ny kasserer.

6466140[/snapback]

 

gamle kjærringer stjeler også har jeg sett! sleipe jævler som tar alderen til beskyttelse for å virke uskyldige...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Skjønner at dere blir sure, men å skjelle ut folk offentlig, er vel å dra den litt langt? Om du er høflig først (trenger jo bare å late som om du er :p ), er det vanskeligere for dem å påstå noe annet enn det du sier. Om de da fortsetter med sniking eller hva de nå enn gjør, er det på plass med irettesettelse.

Lenke til kommentar
Skjønner at dere blir sure, men å skjelle ut folk offentlig, er vel å dra den litt langt? Om du er høflig først (trenger jo bare å late som om du er :p ), er det vanskeligere for dem å påstå noe annet enn det du sier. Om de da fortsetter med sniking eller hva de nå enn gjør, er det på plass med irettesettelse.

6466162[/snapback]

altså, hva for et grunnlag har han fyren til å kalle marius psykisk ustabil?, sylfrekk idiot

Lenke til kommentar
Skjønner at dere blir sure, men å skjelle ut folk offentlig, er vel å dra den litt langt? Om du er høflig først (trenger jo bare å late som om du er :p ), er det vanskeligere for dem å påstå noe annet enn det du sier. Om de da fortsetter med sniking eller hva de nå enn gjør, er det på plass med irettesettelse.

6466162[/snapback]

 

kan si meg enig der, men jeg åpna med å si noe sånt som at "den der var vel litt sleip?" med en ganske saklig tone. da stilte han seg helt uforstående til hva jeg mente... :hrm:

Lenke til kommentar
Skjønner at dere blir sure, men å skjelle ut folk offentlig, er vel å dra den litt langt? Om du er høflig først (trenger jo bare å late som om du er :p ), er det vanskeligere for dem å påstå noe annet enn det du sier. Om de da fortsetter med sniking eller hva de nå enn gjør, er det på plass med irettesettelse.

6466162[/snapback]

Man kan da vel ikke late som man er høflig, men man kan være høflig for å prøve å komme godt ut av det...

Lenke til kommentar
Vegard_ said:
Skjønner at dere blir sure, men å skjelle ut folk offentlig, er vel å dra den litt langt? Om du er høflig først (trenger jo bare å late som om du er :p ), er det vanskeligere for dem å påstå noe annet enn det du sier. Om de da fortsetter med sniking eller hva de nå enn gjør, er det på plass med irettesettelse.

6466162[/snapback]

edit

Endret av ugotabanana
endret
Lenke til kommentar
Hadde en slik incident her om dagen selv. Var en lynkjapp tur på Kiwi imens gutta venta i bilen, rasket med meg det jeg skulle ha, men siden det var så lang kø tenkte jeg at jeg kunne ta med et par kjærligheter (de lå en halvmeter fra der jeg sto, og jeg sto fortsatt godt plassert i køen. Omtrent med en gang jeg bøyde meg ned for å plukke de opp, var det en gammel dame som omtrent dyttet meg unna med handlevogna si og tok plassen min. Jeg sa ingenting, men kassereren skjønte at jeg ble irritert, så hun plinget på en ny kasserer.

6466140[/snapback]

 

gamle kjærringer stjeler også har jeg sett! sleipe jævler som tar alderen til beskyttelse for å virke uskyldige...

6466154[/snapback]

 

På Coop-Prix på Majorstuen er det alltid gamle damer som stjeler skinke :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Man kan da vel ikke late som man er høflig, men man kan være høflig for å prøve å komme godt ut av det...

6466175[/snapback]

Ordla meg litt galt. Mente at man skulle dekke over lysten til å rive håret av personen og snakke i en vennlig tone, selv om det er alt annet enn hva man vil. Egentlig er jo det helt vanlig høflighet, når jeg tenker meg om. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...