Chalciporuspiperatus Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Vurderer å kjøpe LocoRoco på min PSP. Har to spørsmål rundt dette; - Hva koster LocoRoco på butikker rundt i landet? - Kan jeg bryke UMD Dump slik at jeg kan ta sikkerhetskopi og spille det av på en 1.5 F.W. PSP? ...Det haster litt, siden jeg reiser bort imorgen, og da er det søndag. - Takk!
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Tja, snart blir det mulig og emulere 2.6 Pell deg på msn, jeg må fortelle deg noe. Endret 8. juli 2006 av Bundy
Felgen Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Det koster vel rundt 4-500 kr, som de fleste andre nye spill. Og ja, det går visstnok an å dumpe det, og tusen takk for at du faktisk kjøper dette herlig spillet enda du kunne lasta det ned. Trengs flere som deg.
Bertelsen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ja du kan dumpe den, men du må patche den. Ja du kan spille det av på 1.5 med DH hvis du emulerer 2.5.
Aasgaard Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Bruk prisguiden vår. Søk på LocoRoco i søkefeltet, så finner du produktsiden til spillet. Der står det blant annet en del priser. Omtalen ligger klar til publisering, antar den kommer ut mandag. Strålende spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå