Gå til innhold

Test: Sony Ericsson K800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snekker`n: Kameraet blir ikke stort bedre av FW-oppgradering, at mobilen slipper inn støv under displayet etter et par dagers bruk sier noe om dårlig byggekvalitet. Jeg sier ikke det er en dårlig mobil, har prøvd den selv og den virket grei, men jeg fikk nesten litt inntrykk av at amobil vart nokia-fanboys etter den testen ;)

6739369[/snapback]

 

Som sagt enkelte får problemer med sine telefoner og akkurat den nokiaen er det en del som har plagdes med,men husk de fleste har hatt softwarefeil som går ganske greit å fikse.

At det kan forekomme at noen har fått støv under displayet er mulig,dette har da vitterlig forekommet på SE telefoner også.

På min W800i som jeg forøvrig nå har gitt totalt opp så datt faktisk displayet ut, for ikke å snakke om 700 og 750 der du nærmest måtte ha med ekstra joysic i lommen.

Så de fleste telefoner har nok sine svakheter og nettop slike ting som jeg her nevner er jo umulig å oppdage for dem som tester en ny tlf . :)

Lenke til kommentar

Ift å gi ut modeller med endel bugs så har nokia, i likhet med alle andre mobilprodusenter en god del å gå på. Ift støv udner skjerm så synes jeg etter å ha prøvd flere titallsmodeller at siemens og nokia er verstingene desverre, støv under skjerm vitner ofte om dårlig byggekvalitet. N73 som jeg har nå er den eneste nokia jeg har vært borti som så langt har berget for støv, får håpe det fortsetter slik!

Lenke til kommentar

Har nå brukt denne noen få dager og desverre så begynner joystikken å lage ulyder, ser også at flere har måtet sende den til rep før de har gått 14 dager.

Vurderer sterkt å angre kjøpet og heller få en Nokia N73.

Vi er tross alt 4 stk i huset som har mobil,de 3 andre har Nokia , er aktive naturmennesker som er høyt og lavt året rundt og de har ikke problemer med sine telefoner.

Så har jeg først en K700, der er det joystikprob, så en K750 med samme problem, så en W800i med samme problem+ softwareproblemer, så kjøper jeg en K800i og jaggu har ikke SE prestert å bruke den samme elendige joystiken på denne også :no::no::no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Er den joysticken fortsatt like ille? Slipper den fortsatt inn støv fordi om den er vakumforseglet!

6813624[/snapback]

 

Hmm mente å lese ett sted at SE vil lage en model, uten 3g, men med EGDE istedet?

Stemmer dette?

og evt noen som har utgivelse dato?

 

Jeg er nemlig kke helt fan av 3g :p

Lenke til kommentar
Hmm mente å lese ett sted at SE vil lage en model, uten 3g, men med EGDE istedet?
Modellen heter K790i og har vært i salg like lenge som K800i. Eneste forskjellen er EDGE istedenfor 3G og ikke videokamera i front. Modellen selges dessverre ikke i Norge. :(

7306206[/snapback]

 

æsjda, det var dumt. Var en slik jeg kunne tenkt meg :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...