Gå til innhold

AoC: blir det conan next?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da var Clan of Conans andre "newsletter" ute.

Det hele handler for det meste om Conall's Valley.

Stedet der Conan vokste opp.

 

Der det stadig er kamper mellom Cimmerians og Vanirs folk.

 

CLICKY!

 

Jeg har ikke fått lest hele enda.. Men av det lille jeg har lest så virker dette bare bedre og bedre..

animals hostile to each other may also attack one another -- even without the influence of a player. You might be walking along the forest path, minding your business, when you suddenly spot a moose being felled by a vicious wolf or even a pack of wolves. In Age of Conan, all enemies have a sense of smell, hearing and even eyesight -- so be watchful as you approach any such battle, the creatures might decide to engage you instead if you come too close.

 

Ahh.. Lots of Love!

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Da var Clan of Conans andre "newsletter" ute.
Takk for link. Mitt newsletter er tydeligvis lost in cyberspace. Lurer på om det noen gang finner veien til inbox'en.... En liten trøst at noen på forumet mener det kan ta dager..

 

Det jeg ikke helt ble klok på er...:

Det står at Cimmerians kan trekke seg ut, og Vanir ta over hele leiere. Det at Cimmerians trekker seg ut, skyldes dette at de, som det står senere, liker ranged bedre enn melee, eller at de rett og slett kan bli fordrevet...?

 

Hvis det siste, er det et modig, men veldig interessant trekk fra FunCom. Hvis det første er det jo kult å se på.

Lenke til kommentar
Da meldte jeg meg på for å få sånt nyhetsbrev. Dette spillet virker bare bedre og bedre, gleder meg til å spille det. Synd at man ikke kan alliere seg med vanirene og slåss mot cimmerianerne, da 

7354922[/snapback]

Jepp, det hadde vært skapt mye interessant gameplay. Men det burde i såfall krevd at du var enten Alquilonian eller Stygian, eller kanskje Cimmerian gone mad... hehe..
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+987123897

Jeg fikk et sånnt Clan of Conan - Issue #3 brev i gmailboxen min. Er det da garantert at jeg er med i clan of conan? Skal bare vere helt sikker.

Lenke til kommentar
Slenger meg på denne tråden med et random spørsmål (ser ut som det er endel av det her uansett)

 

Ser at guilds kan lage egne byer osv, men kan jeg som enkeltspiller lage et hus som er "mitt" i denne byen?

7660988[/snapback]

 

Enkelt svar. Nei. ;)

 

MEN, du som enkelt person, hvis du har lyst til å spille solo gjennom hele spillet, har muligheten til å besøke byene de forskjellige guildene har laget. Og kjøpe, handle, bytte, selge... osv der.

 

Men skal du bygge selv, så er du "desverre" nødt til å være med å lage/styre en guild. Eller ha en ganske høy rang. Det er fordi hvis det hadde vært som du spør om, så ville det ha blitt veldi rotete rundt i de forskjellige byene. Og det er jo kanskje ikke no særlig "stas" om du hadde satt opp ett hus der kanskje guild lederen hadde planlagt å ha en "barracs" ellernoe i den duren der.. ;)

 

Så det vil være spesiellt utvalgte folk i en guild som får lage en by. Slik at det blir strukturet og att det faktisk skal se bra ut også, og ikke minst kanskje praktisk.

Lenke til kommentar
Da meldte jeg meg på for å få sånt nyhetsbrev. Dette spillet virker bare bedre og bedre, gleder meg til å spille det. Synd at man ikke kan alliere seg med vanirene og slåss mot cimmerianerne, da  :devil:

7354922[/snapback]

 

 

Hehe, kanskje man vil få muligheten til å velge Vanir i en eller annen "expansion pack"?

For nye raser skal det jo komme etterhvert.. Men hvem det blir, vet ingen. ^^

 

 

@ Vimsi: Hvis du har fått ett Clan of Conan newsletter i mailen, så er du medlem av Clan of Conan ja.. ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Vet ikke så mye om dette spillet, men hva vil max-lvlen være? og vil det kreve mye tid å lvle?

 

Har hørt at professions har mye å si, det liker jeg :)

7665729[/snapback]

 

 

Man har en "PvE" level som slutter på 80.

Og en "PvP" level som slutter på 20.

 

Slik att man også får noe når man holder på med PVP også.

 

En person som har blitt lvl60 i PvE, trenger nødvendighvis ikke å kunne ta en person på lvl 45. Da han på 45 kanskje har opparbeidet seg 20 PvP levler.

 

Så i det store og det hele, så finnes det 100 levler man kan bli.

 

Fra level 1-20, så tar det jo 5-10 timer.. Så dette går relativt fort.

 

Er nok på nivå med WoW, hvis ikke kanskje enda raskere.. ?

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kommer til å gi meg i kast med Age of Conan selv om det ser ganske spennende ut. Jeg har liksom fått for meg at det neste store for meg vil komme til å bli Vanguard hehe ... I mellomtiden får jeg vende tilbake til wow en stund, teste ut de nye rasene som Burning Crusade vil bringe til live. Det at Warhammer og Lord of the Rings online også er underveis gjør ikke valget av mmorpg noe lettere ... men slik jeg ser ting akkurat nå, holder jeg altså en knapp på Vanguard.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg kommer til å gi meg i kast med Age of Conan selv om det ser ganske spennende ut. Jeg har liksom fått for meg at det neste store for meg vil komme til å bli Vanguard hehe ... I mellomtiden får jeg vende tilbake til wow en stund, teste ut de nye rasene som Burning Crusade vil bringe til live. Det at Warhammer og Lord of the Rings online også er underveis gjør ikke valget av mmorpg noe lettere ... men slik jeg ser ting akkurat nå, holder jeg altså en knapp på Vanguard.

7666067[/snapback]

 

 

Ja det er kommer jo selvfølgelig ann på hva en liker det.

 

Du kan jo selv teste Vanguard nå, nå som det er i "open beta". Så får du jo testet det til en billig penge.

 

Jeg selv har ikke særlig sansen for det spillet der gitt.

Det kommer med absolutt ingenting nytt. Det er rett og slett en blanding av EQ1 og WoW, i en litt forbedret EQ2 pakke.

Og det hjelper heller lite å lese hva folk sier om spillet nå som NDA er ute av bildet. Selv om det selvfølgelig er mye bra å si om spillet også. Men ikke nok. En kan jo se hva folk liker og ikke liker på dette forumet f.eks. Men, en skal jo ikke si for mye for en har prøvd spillet selv.

 

Det finnes hauer av filmer osv på youtube også foresten.

 

Warhammer er det jo en stund til det kommer, selv jeg skal teste dette spillet. Men det kommer ut i 2008, gjør det ikke?

 

Lord of the Rings kommer jeg ikke til å se på engang. Da jeg må ha ett spill med PvP.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...