Dr. Mobius Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Om jeg hadde hatt pengene HANS ville jeg brent dem opp. Hadde pengene vært mine hadde jeg kjøpt meg et sted i Hellas, sikret fremtiden for mine nærmeste, kjøpt aksjer og investert.
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hadde du brent dem opp? Hadde heller brukt dem jeg =/
Dr. Mobius Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hadde du brent dem opp? Hadde heller brukt dem jeg =/ 6450112[/snapback] Ja... I topic er spørsmålet "Hva ville du gjort med pengene til Beckham?", og da forstår jeg det slik at pengene fortsatt er hans, men jeg har dem. Da hadde jeg brent dem ja. Jeg liker ikke Beckham, skjønner du. Liker han like lite som ekle Roony.
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg ville flyttet til London og shoppet hele tiden, men først skulle jeg kjøpt et helt kvartal hvor bygget ikke er av de peneste og revet det ned. Deretter skulle jeg bygd et tradisjonelt norskt hus der på maks to etasjer + kjeller og loft. Tenk det hadde skilt seg ut blant alle de høye husene. Jeg får helt sikkert mer enn nok plass uansett, flere rom skulle være klesskap og noen veskeskap. + At mamma selvfølgelig skulle blitt bortskjemt, og mormor og farmor. Sikkert lillesøster og, men hun er bortskjemt nok fra før så hun kunnet fått et hvitt hus ved vannet. Edit: Leif + At jeg selvfølgelig skulle hatt masse spreke biler og fine hytter og båter hjemme i Norge. Og hytter i diverse andre land. Endret 7. juli 2006 av Anette_
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skulle blitt player og byttet sex mot dyre moteklær. Hva sier du Anette, en liten 5-minutters mot en Hermes-veske?
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Jeg skulle blitt player og byttet sex mot dyre moteklær. Hva sier du Anette, en liten 5-minutters mot en Hermes-veske? 6450219[/snapback] Hmm, gjelder det hvilken som helst Hermes-veske? Men litt kjipt hvis du er så one-minute-man at du bare trenger fem minutter tilsammen da.
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Selvsagt, jeg er jo Lars Beckham. Jeg kan forresten være så dårlig i senga som jeg bare vil, jeg er jo steinrik.
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Men jeg er jo og steinrik så da vil jeg ikke ha deg om du er dårlig i senga.
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Bra poeng. Har man penger kan man vel fikse det også.
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Tja, kanskej med erfaring og kurs? Men det hadde vært digg med så mye penger og shoppingmuligheter. *Nynne på Lily Allens LDN* "Walkin' round London town Sun is in the sky oh why oh why ? Would I wanna be anywhere else"
Zerblat Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Fuck Beckham, jeg har mer penger enn han uansett. Forumbærter: PM, nuh!
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Fuck Beckham, jeg har mer penger enn han uansett. Forumbærter: PM, nuh! 6450527[/snapback] Du kan slutte å lyve om det nå for jeg har sjekket deg på skattelistene uansett.
Zerblat Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Anette, der står det 0 uansett aka ingen penger i Norge, det må du jo vite. Men uansett, jeg har fått PM-en min, det blir visst mer enn et forumbryllup. Edit: Tror ikke jeg står oppført i skattelistene som er tilgjengelige engang. Endret 7. juli 2006 av Zerblat
TeggY Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hva jeg ville gjort med pengene til Beckham? Gitt dem tilbake, sikkert, det er jo hans penger. Faen om jeg vil sitte i fengsel.... 6449816[/snapback] Smart. Men, hva hvis du hadde den samme summen i penger som beckham har, og det er _dine_ penger, ikke hans? Endret 7. juli 2006 av TeggY
edge Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Lurer på om jeg ikke hadde gjort noe slikt som deg Anette_ Nei, jeg hadde nok kjøpt spania Og bygd en klassisk romersk-stil borg! Og rundt den skulle jeg hatt den kinesiske mur (EDIT- Spanske mur?) Endret 7. juli 2006 av Edge
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Mye en kan gjøre med så mye penger. Først og fremst ville jeg ha kjøpt meg et stort og fint hus. Kjøpt meg en fin bil. Hadde sikkert også vært mer raus med pengene.
Hashtægg Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hadde det vært pengene hans, hadde jeg brukt dem til veldedighet! Til folk som virkelig trenger dem! også hadde jeg kanskje lagt en liiten sum til side, til meg så jeg kunne ha kjøpt meg en Lamorghini Diablo også ville jeg skjemt bort alle jeg kjenner Endret 7. juli 2006 av demille
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Hadde det vært pengene hans, hadde jeg brukt dem til veldedighet! Til folk som virkelig trenger dem! også hadde jeg kanskje lagt en liiten sum til side, til meg så jeg kunne ha kjøpt meg en Lamorghini Diablo 6450608[/snapback] Haha, veldedighet. Enkelt mennesker vet ikke sitt eget beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå