Gå til innhold

Asherons Call 2 (og 1)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var jo et spill som var tidlig ute med å bruke effektene i DirectX og som så bra ut.

Noen som har noen erfaring med spillet?

Ser at det dukker ikke opp i statistikken, en gang, over spilte MMO'er pr. idag?

Er det lagt til siden for andre fremadstormende MMO'er fra Turbine?

Det er for gammalt o.l. til at jeg vurderer å spille det. Bare lurte på hvordan det kunne drukne i MMO havet der ute. Tross alt MS i ryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turbine spyr ut MMOG som ingen andre, det sier seg selv at de ikke kan vedlikeholde alle spillene i all evighet. Forøvrig har jeg mistet all respekten for Turbine, et MMORPG skal lages over mange år og være fylt med sjel, Turbine sin plan ser ut til å være å spy ut et hvert eneste år. :thumbdown:

Skrevet

Jeg spilte Asherons Call fra 1999 til 2002, og har vel aldri hatt det så mye morro med et mmorpg som jeg hadde da. Det begynder å bli gammelt nå, men jeg har bare gode minner, og hvis fremtidige spill fra turbine blir like bra so er det thumbs up fra meg.

AC2 var forøvrig en skuffelse, og er nå tatt av plakaten.

Skrevet

Jeg spillte AC2 en stund, å syntes faktisk det var ålright. Altfor få folk og meget døde omgivelser. Men spillet var jo greit nokk.

Synd for de som digga det at det ble lagt ned.

Skrevet (endret)
AC spillene er faktisk ganske gode,

6446075[/snapback]

Er det reine PVE spill?

Har du mulighet for store party o.l.?

Endret av maanemann
Skrevet

Det er jo bare et spill maanemann, AC2 ble lagt ned fordi det var så lite populært. Å ja man har mulighet til grupper i AC1

Skrevet
Det er jo bare et spill maanemann,

6449118[/snapback]

Hehe.. Jepp. Likevel diskuter vi dem på Forum-Spill. Rart det der ;)

Har vel med interesser, eller no', å gjøre.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...