Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Oi, denne skulle jeg kanskje sett litt før... jeg er med i en annen AoC guild, men jeg tror kanskje de kommer til å velge en server som jeg ikke vil på...

 

jaja, hvis de velger en server jeg ikke vil ha, så kan jeg vel bare søke hos dere?  :)

8707773[/snapback]

Selvsagt, fritt for alle :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Oi, denne skulle jeg kanskje sett litt før... jeg er med i en annen AoC guild, men jeg tror kanskje de kommer til å velge en server som jeg ikke vil på...

 

jaja, hvis de velger en server jeg ikke vil ha, så kan jeg vel bare søke hos dere?  :)

8707773[/snapback]

Kva server tenkjer det guildet du er i no på? Du er alltid velkommen hos oss om det guildet velger ''feil'' type server ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvis jeg fikk med meg dette riktig, så skal dere spille på RPPvP?

men jeg tror de jeg er med nå, skal velge plain PvP, men jeg er ikke helt sikker, og det er ikke de heller tror jeg.

8708190[/snapback]

Jeg vet ikke heller helt hva vi skal velge. Så fort server-alternativene kommer ut skal jeg antakeligvis lage en poll om det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg slenger meg gjerne med på detta. WoW hadde ikke vært det samme uten norsk guild, og det blir nok ikke AoC heller. Skriv meg opp på den lista :)

8715256[/snapback]

Bare post i oppropstråden så er alt klart :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Skrev en søknad tidligere her en dag.

Men nå er den der ikke :s

8741863[/snapback]

Den har vel blitt flyttet til godtatte søknader. Om du er Ascalon er du blitt godtatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...