Gå til innhold

Aurora Borealis - Hardware.nos Age of Conan guild!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Jeg er lei for det, men jeg skal starte med LotR istedenfor AoC, så dere kan fjerne meg fra listen.

8569375[/snapback]

Greit, skal gjøre det i løpet av morradagen, nå er det natti-natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+987123897
Det er vell ikkje før seint å slenge seg på?

8634324[/snapback]

Sjølvsagt ikkje. Registrer deg på forumet vårt og lag ein applikasjon (sida er www.ab.conanonline.net)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Aurora Borealis? Skulle blitt med jeg, men det navnet blir for drøyt..

 

Er en fabrikk ikke langt fra meg som produserer plastkopper og slikt som heter Borealis.. blir litt rart kanskje? :)

8679399[/snapback]

Aurora Borealis er nordlys. Ser ikke hvorfor du ikke skal joine bare fordi en fabrikk heter nesten det samme.

Lenke til kommentar

hehe.. det minner om en diskusjon vi hadde.

Jeg har et veldig godt tips. Hvis du liker det guildet står for, liker (eller kan like) de folka som er med, så bør man bare hoppe og drite i navnet på guildet. Jeg synes det er dødsteit å si at "jeg skulle blitt med, men navnet er for drøyt.."

 

Hvis du liker det Aurora Borealis står for bør du joine de..ikke la deg styre av sånne barnslige ting..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
hehe.. det minner om en diskusjon vi hadde.

Jeg har et veldig godt tips. Hvis du liker det guildet står for, liker (eller kan like) de folka som er med, så bør man bare hoppe og drite i navnet på guildet. Jeg synes det er dødsteit å si at "jeg skulle blitt med, men navnet er for drøyt.."

 

Hvis du liker det Aurora Borealis står for bør du joine de..ikke la deg styre av sånne barnslige ting..

8680332[/snapback]

Gode "gamle" dager vettu :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Neida, neida.. Ikke ta innlegget mitt så seriøst. Mener ikke at jeg ikke kan joine på grunn av det, lurte bare på opphavet til navnet (som jeg forbinder med en fabrikk) :).

 

Hvis jeg begynner å spille så er det klart at jeg skal slenge inn en søknad. ;)

8680779[/snapback]

Nå husker jeg ikke helt nøyaktig. Men det var en bruker på forumet som kom med det forslaget. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...