Gå til innhold

Burde jeg kjøpe Nintendo ds lite?

NikkoDee

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Skrevet

Wario Ware har jeg hørt skal være morsomt i et kvarter. Nintendogs skal visst være nusselig. New Super Mario Bros. er kjempeartig! :D Hadde vært enda morsommere om man hadde hatt noen å spille med.

Ang. spilling over Wi-Fi: Man må enten ha et lokalt trådløst nettverk, eller være på en såkalt hot-spot, som finnes i mange storbyer, blant annet på Byporten her i Oslo.

Man kan ikke ta imot Wi-Fi-signaler hvor som helst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Skrevet
Har hørt at man har en Opera browser på dette lille leketøyet?

6407840[/snapback]

Hmm, det har jeg hørt også... :p

Finner den ikke.. *lese instruksjonsboka en gang til*

Skrevet

6407840[/snapback]

6407906[/snapback]

Har det kommet ut enda da? Muligens. Det som hvertfall er sikkert er at Opera må kjøpes, og programmet ligger på en DS-"kasett".

Gjest Yoshi
Skrevet

Fant ut at nettleseren, som Orresnei skrev, er på spillbrikke og foreløpig kun er tilgjengelig i Japan. :(

Rart, egentlig, for Opera er jo en norsk bedrift, så de burde nok ha prioritert Norge litt..

Skrevet

6407840[/snapback]

6407906[/snapback]

Opera kommer

Engelsk sak om opera på ds

Altså.. Opera jobber med å lage nettleser til ds. De har også fått oppdrag i å lage nettleser til wii

Denne nettleseren vil mest sansynlig fungere via en "spillbrikke"

NikkoDee: WI-FI på wikipedia :)

Skrevet

Du kan og få kjøpt en liten usb sak, som heter Nintendo USB connector. Den kobler du i en pc som har internett, og så har du plutselig internett på DS'n også. Vil si den er mye mer brukervennlig enn å tukle med ip adresser osv på selve ds'n.

Skrevet
jeg har tenkt å kjøpe Wario Ware, nintendogs og new super mario bros

synest dere at de var gode valg eller burde jeg kjøpe noe annent?

6407802[/snapback]

Wario Ware er gøy, samme gjelder nintendogs, men det bare i en uke, før du blir lei av å gjøre det sammen hele tiden, så det bør du egentlig ikke kjøpe, så du burde kjøpe Metroid Prime Hunters istedenfor nintendogs.

Skrevet
Du kan og få kjøpt en liten usb sak, som heter Nintendo USB connector. Den kobler du i en pc som har internett, og så har du plutselig internett på DS'n også. Vil si den er mye mer brukervennlig enn å tukle med ip adresser osv på selve ds'n.

6408280[/snapback]

har den kommet??

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg kjøpte meg en DS Lite med Mario Kart idag, og jeg har ltit problemer meed størrelsen på den. Dvs. etter ca. ti minutters spilling har jeg vondt i hendene, fordi jeg synes konsollen er krokete å bruke, og det virker ut som ergonomi ikke var en veldig stor tanke i designprosessen. Er dette fordi jeg ikke er vant til konsollen ennå, eller har jeg for store og keitete hender for dette flotte leketøyet?

Har egentlig samme ting med PS2 sin kontroll, men den blir jo alikevel lovpriset over hele verden - noe som gjør at jeg håper dette kun er en vanesak.

Skrevet

Trøst deg med at DS Lite er bedre å holde i enn orginale DS. Hvertfall slik jeg føler det.

Japan får Opera på DS rundt den 24 juli tror jeg. Ingen ord om engelsk versjon ennå, men håper det kommer. Nintendo vil prøve dette på det japanske markedet først.

Skrevet

jeg gidde ikke å styre med ip adresse vist jeg kan bare plugge in en wi-fi usb! for å skaffe internett ... de går vell an å ta med seg denne saken om du skal besøke noen andre som har internett og!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Da ble det en DS Lite på meg også, kjøpte med meg Mario Kart DS, for et fett spill, husker jeg spilt mye Mario Kart på Super Nintendo med en kammerat, det var gode tider det.

Edit: Er foresten veldig fornøyd med leketøyet så langt.

Endret av Nitrius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...