Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Datarock er rimelig feit ja, men står vel igrunn likt som deg, og har såvidt hørt noe av det, så anbefalinger takker jeg gjerne for også :)

6464190[/snapback]

 

En låt jeg fikk helt dilla på med en gang var, nummer 3 på albumet jeg hørte på (husker ikke noen navn), og det var noe med at han møtte ei dame på Computer Camp, Commodore 64 osv osv...drit fet sang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, fant nettop ut at Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) fra det nye albumet eier totalt hemningsløst. Gitaren i begynnelsen er fantastisk.

6465658[/snapback]

 

Ja, den er flott, min favoritt på Stadium Arcadium. Men, jeg gikk lei det albumet bemerkelsesverdig fort skal jeg si..

 

Nå snurrer 10.000 days rundt her. Etter å ha pløyd gjennom Dark Side of the Moon trengte jeg litt Tool :)

Lenke til kommentar

Meshuggah - Nothing blir relansert i september. Remixet og med bonus-DVD.

 

I've been aware of Fredrik remixing the Nothing album now for a few months. He told me last month that it is complete and it will be re-released next month or possibly September. Included with the remix (which sounds 100billion times better than the original) will be some live videos from their last tour. They are trying to get the rights for a really professionally recorded show.

 

Forhåndsbestilling:

 

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=605095...04&page=product

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...