Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, prøver her da siden det var så lite (les: ingen) respons i Backstage;

 

Noen som har hørt den nye Mars Volta plata? Har småhørt på den en tid nå, begynner å sette seg. Meget bra av TMV, nok engang imo. :)

6452119[/snapback]

Det kan ha noe med at den ikke slippes før om en måneds tid (11. august i Europa og 22. august i statene). :p

 

Vermicide er høydepunktet av de fire sangene jeg har hørt.

6455386[/snapback]

 

Vel, jeg hadde forventet litt mer av et forum som dette.. :p

 

Selv syns jeg Viscera Eyes var meget bra, spesielt slutten. Den er jo helt vill.

Lenke til kommentar

Kan noen anbefale meg noe som ligner Lightning Bolt? Uten vokal, eller hvertfall veldig lite av det.

Trenger ikke være samme instrumentene, bare det går fort og bråker :fun: Skader ikke akkuratt om det er en gitar med i bildet da.

 

edit: Vil ha det litt noise-aktig, helst ikke clean electro-lyd.

Endret av N*
Lenke til kommentar
Ok, prøver her da siden det var så lite (les: ingen) respons i Backstage;

 

Noen som har hørt den nye Mars Volta plata? Har småhørt på den en tid nå, begynner å sette seg. Meget bra av TMV, nok engang imo. :)

6452119[/snapback]

Det kan ha noe med at den ikke slippes før om en måneds tid (11. august i Europa og 22. august i statene). :p

 

Vermicide er høydepunktet av de fire sangene jeg har hørt.

6455386[/snapback]

 

Vel, jeg hadde forventet litt mer av et forum som dette.. :p

 

Selv syns jeg Viscera Eyes var meget bra, spesielt slutten. Den er jo helt vill.

6457888[/snapback]

Jeg skal høre det nå. I can't wait!! :cool:

Lenke til kommentar

Å huttemitu, det blir megaordre fra Aurora Borealis gitt. Handlekorga bikket £200 ganske kjapt. :blush:

 

Btw, noen som har hørt om Keiji Haino/Sitaar Tah - Animamima?

 

Incredible looking and bizarre sounding, once again...

 

90+ min. live drone event billed as ANIMAMIMA featuring HAINO playing vocals, flute, electric tanbur, rhythum box, electric hurdy gurdy and electric sruthi-box, also playing is the group called SITAAR TAH! which is a 20 piece sitar orchestra, guesting for this one time meeting was FUYUKI YAMAKAWA who plays Igil, and throat singing. based on the instrumentation present i think one can get a pretty good idea of what the sonics are like. The recording quality is really amazing James Plotkin did a fantastic job with mastering duties as always.

The layout features a 120lb dust jacket style, letterpress diecut cover, with an inner 1/2 fold cover saddle stapled to the inside. Letterpres work done by MOONTREEARTS who did the last haino covers as well, the design was done by Stephen OÕMalley. One time pressing of 1000 copies

 

Dette høres SÆRT og FETT ut.

Lenke til kommentar

Har trua på den. Men har òg trua på denne:

 

JAMES PLOTKIN/ TIM WYSKIDA

8 improvisations CD

 

70+min recording of 8 wandering improvistions for guitar and drums tracked over the course of two days. Content ranges from ambient soundscapes to upbeat almost electric jazz. Probably differs a bit from others releases of this nature as both players have backgrounds in the fine art of heavy music. Plotkin and Wyskida are both members of KHANATE, as well as numerous other projects.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...