Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulver - Shadows of the Sun.

 

Mono - Hymn To The Immortal Wind

 

Disse to støttes som bare det. Latterlig bra og deilige skiver begge to, selv om HttIW er sånn ca. tusen ganger bedre enn SofS.

 

Også slenger jeg på disse skivene, og legger en smakebit i spoiler:

 

Ildjarn - Hardangervidda

 

 

Latterlig flott og stemningsful skive.

 

Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde

 

 

En av tidenes 5 beste og flotteste skiver, enkelt og greit. Lekkert som bare det!

 

Summoning - Oath Bound

 

 

Totalt sjef. Fantastiske greier!

 

Max nydelig.

Heilt fantastiske anbefalingar. :love:

Lenke til kommentar

Nå som folk var så ivrige på å gi musikkforslag kaster jeg også meg med. Jeg er ute etter noe bestående utelukkende av saksofon samt piano og/eller cello/kontrabass. Sjanger har jeg egentlig ikke tenkt noe på, det var bare noe jeg fikk lyst til å høre mer av etter at jeg snublet over dette.

 

Trioen klarinett, cello og piano er nokså vanlig, er det ikke klarinett vi hører i linken? Det er en del flott klassisk musikk som har dette oppsettet, blant annet Brahms.

 

Lenke til kommentar

Nå som folk var så ivrige på å gi musikkforslag kaster jeg også meg med. Jeg er ute etter noe bestående utelukkende av saksofon samt piano og/eller cello/kontrabass. Sjanger har jeg egentlig ikke tenkt noe på, det var bare noe jeg fikk lyst til å høre mer av etter at jeg snublet over dette.

Håper denne passer, dog er det et slagverk med. Keyboard istedet for piano, men bassen og saksofonen er de som dominerer lydbildet.

http://www.youtube.com/watch?v=ZmIo2nttex8

 

Legger ved denne også, ikke helt det du leter etter, men saksofonen og pianoet er så ekstremt bra.

 

 

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Ingen av dem. Dessuten blir ikke en utgivelse noe tøffere av at den er limitert.

 

 

Hordalands Doedskvad. Alt etter den er ren avføring. De tre skivene før er veldig, veldig bra. Kveld er jævlig kjip. Ei ny, ræva låt og fire gamle låter spilt inn live i studio. Gå for en av de tre første.

 

Flott. Jeg har egentlig ikke hørt så mye på kveld. Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe den kun for at den er limitert til 300, det gir ingen mening.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...