Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er faktisk ganske kult! "Smash" kjøpte jeg for et år siden på en lokal platemesse, og den er rett og slett glimrende, for denne slags musikk å være.

Og ja; "Ganske spesiell" er rett og slett treffende. ;)

Skrevet
Wow. Antics er det beste albumet jeg har hørt.

9168791[/snapback]

Syntes det er Interpols minst gode album. Debuten er mange ganger bedre imo :) Sanger som The New, PDA, Obstacle 1 og Hands Away gjør den til et album i toppklassen.

Skrevet
Den nye Tomahawkplata er veldig bra. Patton gjør sakene sine bra, som vanlig. :)

9126229[/snapback]

Som vanlig? Han har jo bare levert skvip de siste åra. De få platene (med han som trekkplaster) som har vært bra, har vært på grunn av bandet, ikke hans gneldring.

Skrevet

Når du bare er sånn "småfan" av bandet er samleplater kanskje kjekt synes nå jeg, da slipper du å kjøpe tre forskjellige album av et band du bare liker noen sanger av.

Skrevet

Hører på dem hver gang jeg ser på The Sopranos :cool:

Jeg har albumet Exile on Coldharbour Lane hvor "Woke up this morning" er med, men det har ikke festet seg helt ennå. Får vel høre gjennom flere ganger. De har en spesiell lapskausstil av forskjellige sjangre, og det liker vi.

Skrevet

Jeg ble introdusert for Alabama 3 av en kamerat, nå har jeg 4 album (trur det er alle) og jeg er storfornøyd.

Alabama 3 - Cocaine (Killed My Community) er en av de beste synes jeg. :love:

cun: Exile on Coldharbour Lane er et meget bra album.

Topp 5 på albumet:

- Mao Tse Tung Said

- Peace In the Valley

- Speed of The Sound of The Loneliness

- Converted

- U Don't Dance 2 Tekno Anymore

(etter min mening da) :D

Skrevet
Når du bare er sånn "småfan" av bandet er samleplater kanskje kjekt synes nå jeg, da slipper du å kjøpe tre forskjellige album av et band du bare liker noen sanger av.

9178420[/snapback]

Joda, men hvis du er såpass småfan er det like greit å brenne ut et par sanger spør du meg.

Skrevet
Såh...hva syns folket om den nye Tomahawk-plata? Det er i bunn og grunn moderne arrangementer av amerikansk indianermuzak det er snakk om. Jævla fett, syns jeg. Kanskje det mest spennende Patton har gjort siden Fantomas - Delirium Cordia.

9122493[/snapback]

Har ikke hørt hele albumet enda, men hittil er det ganske så tøft.

Skrevet
The Denver Gentlemen:

Fuckz man, skamfett.

Bandet ble startet av medlemmer fra Slim Cessna's Auto Club, 16 Horsepower, Woven Hand osv. Enda et fucktastic band fra Denver, Colorado.

Chchchchcheck it out!

9189447[/snapback]

Way ahead of ya. Har begge platene i hylla, og den tredje og siste kommer i løpet av året. Skamfett ja.

Skrevet

Glint: Regnte med det, men er jo lov og håpe at noen andre finner ut at folkene fra Denver eier rimelig bra mye.

Stemmer det at det som kommer no er det siste de kommer med?

Skrevet
cun: Exile on Coldharbour Lane er et meget bra album.

9178736[/snapback]

Jeg hører på det nå. God lapskaus av en rekke sjangre og stiler, uten tvil. Men albumversjonen av "Woke up this morning" er ikke like bra som "Chosen One Mix", som de bruker i introen til The Sopranos (der er de beste elementene fra låta trukket frem og hele låta er korta ned, less is more) :cool:

Skrevet

Tears for Fears - Break it down again:

LDiCTN7QMFI

Herreminhatt, for en fantastisk sang. Må definitivt sjekke ut resten av sangene deres. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...