Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=0WJ3OHPL8fc SJEFT! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2014 Rapporter Del Skrevet 5. september 2014 Maaagic http://www.youtube.com/watch?v=1xq0ykm_SrM Lenke til kommentar
Spider Skrevet 7. september 2014 Rapporter Del Skrevet 7. september 2014 Fy fader, så fett album! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 http://open.spotify.com/user/mariusbrorstad/playlist/1ttvDEI9oKf8LAnKBiEhJu prøv den! låter hentet fra "Post the song You Can`t Stop Listening To Lately" -tråden borte hos somethingawful.com 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Stairs? e: For øvrig er jeg svært fornøyd med "STOPP! (Siste skive fra graven)". Gjør seg godt mens jeg leser "Gutta - På veien med Jokke & Valentinerne" og drikker pils. Føler jeg feirer 50-årsdagen greit nok nå (sånn i tillegg til alt jeg har skrevet tidligere i dag). Endret 8. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Avslutninga på Mutter, 2001 med Nebel er kultur på høyt nivå: Und dann hat er sie geküsst wo das Meer zu Ende ist ihre Lippen schwach und blass und seine Augen werden nass Der letzte Kuss ist so lang her der letzte Kuss er erinnert sich nicht mehr Vakkert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Søndagsmorgen, perfekt. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Run the Jewels slipper nytt album 27. oktober. Og det er gratis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Blir jælla bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Jeg liker hva ulver har gjort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Electrisk Fredagsmusikk https://www.youtube.com/watch?v=xLMb6RniGrU Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. september 2014 Rapporter Del Skrevet 20. september 2014 Jeg liker hva ulver har gjort. *snip* Childhood's End er ikke veldig kul! Ordentlig progressiv rock.. Nesten så man kan høre Jethro Tull i flere elementer av albumet. Synes derimot av mye av det nye er hakket for forsiktig. De utfordrer ikke nok til å være så, kall det, alternativ, som de fremstår. Veldig tidlig Ulver er enormt! Nyskapende og sinnsykt tøft, men det nye blir, ja, rett og slett, for kjedelig, til at det blir interessant. Synes jeg. Det sagt, absolutt et band å fordye seg i, og rett og slett elske. For de er rett og slett enorme. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Tidlig Ulver er bra saker, helt klart. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Veldig bra saker, men de har gitt ut drøyt mye bra etter black metal-skivene au. Lyckantropen Themes og Shadows of the Sun er mine favoritter etter Bergatt og Nattens Madrigal, men Themes... og Perdition City er også drøyt gode. Childhood's End er bra, og den ble enda bedre etter at jeg så bandet fremføre store deler av skiva live. Da satt den plutselig enda bedre. 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Hva er det jeg har skrevet i første setning? Herregud jeg må ha vært sveiseblind dritings. Childhood's End ikke veldig kul? Jeg mente da vitterlig at den er veldig kul. Prog.rock plate av beste kaliber.. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Veldig bra saker, men de har gitt ut drøyt mye bra etter black metal-skivene au. Lyckantropen Themes og Shadows of the Sun er mine favoritter etter Bergatt og Nattens Madrigal, men Themes... og Perdition City er også drøyt gode. Childhood's End er bra, og den ble enda bedre etter at jeg så bandet fremføre store deler av skiva live. Da satt den plutselig enda bedre. Perdition City synes jeg ikke var så god. Shadows of the Sun er kul. Den går jeg aldri lei. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=cdmomuRTMvI Endret 24. september 2014 av Tilivakt0400 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2014 Rapporter Del Skrevet 27. september 2014 Major Lazer! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Iceage med nytt materiale! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Herregud hvorfor har ingen pekt meg i retning Mogwai før? Enormt! Sjekk ut Mono. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå