Gå til innhold

Kun 25% har fullført Episode One (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant til slutt ut hvorfor spillet kræsja (beklageligvis må jeg nå slå på tweak-profilen min i Tray Tools før jeg spiller Oblivion, istedenfor bare å la den stå på konstant), så da er jeg også blant de 25%.

Fantastisk slutt. Gleder meg enormt til Episode 2.

Half-Life 2 er fortsatt det beste énspiller-FPS-spillet som finnes, og det kan dere sitere meg på. :love:

Lenke til kommentar

Kjempespill :w00t: glad for episode opplegget de driver med. Eneste jeg syntes var litt kjedelig var begynnelsen, men det tok seg opp. Tror det blir mer nytt i Episode 2, og forhåpentligvis litt lenger. Forhåpentligvis har jeg et skjermkort som kan kjøre med HDR når ep2 kommer, men er meg en stor glede at spillet går såpass bra med det jeg har nå :yes:

Lenke til kommentar

Litt snodig at bare 25% gadd å fullføre ja...spillet var ikke noe superbra og stemningen fra HL2 ble overført dårlig, men det gikk jo helt greit å runde det, spesiellt siden det var så latterlig kort.

Personlig fullførte jeg E1, men dersom neste episode er like kort og ikke betraktelig bedre er jeg i tvil om jeg vil kaste bort penger på den.

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet av Ep1, starten var ikke akkurat den beste måten å få folk til å spille videre på, ble ganske lei av å skyte baller .

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Garasjelevelene var jo litt arti synes nå jeg, men ble lei av zombier i HL2. Var også unødvendig bruk av repetive ting (geleide gisler anyone?)

Ble gira når jeg så nye fiender via monitor i spillet, men ble skufa da jeg fant ut at det var det man så til dem i Ep1.

 

De bidro ikke med så mye til Ep1, man hadde sett alt før og det var lite nytt. Var selvfølgelig gjennomført og bra men ga ikke det helt store kicket.

Ep2 derimot ser ut som å bringe litt friske pust i spillet

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg Episode One var et glimrende spill. 200 kroner for 5 timer oppfølging av et av de beste skytespillene noensinne, er helt klart en fin pris. Man må huske på at man ikke kun kan presse inn nye fiender, karakterer og våpen hvis det ikke passer inn i settingen og historien.

 

Episode One handlet om flukten fra City 17, og da er det mer av det samme vi får. Men de som har sett traileren til Episode Two kan derimot konkludere med at spillet vil få se større forandringer der.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje det store behovet for å møte så mange nye fiendar og få nye våpen, variert gameplay og ein god fortsettelse på historien er viktigast. Men den nye fienden i EP1 likte eg veldig godt, ein interessant utvikling i historien og litt større motstand.

Lenke til kommentar

Har prøvd en time eller to hos broderen. Fy balle å barskt spill! Ja, det jeg fikk prøvd i alle fall. Hvis dette kommer til Xbox, så skal jeg kjøpe det på flekken!

 

Digger Half-Life 2, jeg. :grin:

 

Redigert: Jeg la just merke til (hele) tittelen på denne tråden. Betyr det att Episode One osv kommer til Xbox og?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Har prøvd en time eller to hos broderen. Fy balle å barskt spill! Ja, det jeg fikk prøvd i alle fall. Hvis dette kommer til Xbox, så skal jeg kjøpe det på flekken!

 

Digger Half-Life 2, jeg. :grin:

 

Redigert: Jeg la just merke til (hele) tittelen på denne tråden. Betyr det att Episode One osv kommer til Xbox og?

6397033[/snapback]

 

Hvis det kommer antar jeg de slipper alle episodene samlet når de er ferdige.

Lenke til kommentar
Eg har ikkje det store behovet for å møte så mange nye fiendar og få nye våpen, variert gameplay og ein god fortsettelse på historien er viktigast. Men den nye fienden i EP1 likte eg veldig godt, ein interessant utvikling i historien og litt større motstand.

6395169[/snapback]

 

Enig i grunn, men det hadde jo ikke skadet med noen nye småsaker, iallefall når det tok såpass lang tid å få ut episode I. Selv spilte jeg rundt på noen timer og så ikke rulletekst nei.

Litt skuffet over lengden, men alt i alt var det mange tøffe sekvenser. Jeg tyna sikkert 4 timer underholdning ut av det. For 20 dollar/130 kroner er det jo i grunn ikke så verst sett i forhold til å kjøpe en dvd eller gå på kino.

Lenke til kommentar

Jeg synes HL2 var ganske oppslrytt og middelmådig,men denne uka så spillte jeg allikevel igjennom episode 1, og jeg synes det var bra, helt greit at spillet ikke er så langt, og det er mye mer strlmlinjefomret, istedenfor lange kjedelige sekvenser som i HL2 (båtkjøringen anyone?). Starten var litt treg, men resten av brettene er stort sett bra. Og har kikket litt på kommentatordelen, ganske interessant.

 

AtW

Lenke til kommentar
Eg har ikkje det store behovet for å møte så mange nye fiendar og få nye våpen, variert gameplay og ein god fortsettelse på historien er viktigast. Men den nye fienden i EP1 likte eg veldig godt, ein interessant utvikling i historien og litt større motstand.

6395169[/snapback]

 

Enig i grunn, men det hadde jo ikke skadet med noen nye småsaker, iallefall når det tok såpass lang tid å få ut episode I. Selv spilte jeg rundt på noen timer og så ikke rulletekst nei.

Litt skuffet over lengden, men alt i alt var det mange tøffe sekvenser. Jeg tyna sikkert 4 timer underholdning ut av det. For 20 dollar/130 kroner er det jo i grunn ikke så verst sett i forhold til å kjøpe en dvd eller gå på kino.

6397148[/snapback]

 

Etter rulleteksten er det jo også en trailer for episode 2...

 

AtW

Lenke til kommentar

Er klar over at jeg stort sett snakker med meg selv her, man har spillt igjennom kommentatorsporet nå, tok ikke lang tid med andre gangs gjennomkjøring (spesielt iogmed at jeg satt ned vansklighetsgraden til easy). Ganske artige greier, alt i alt er jeg fornøyd med spillet, bra miks av action og puzzle, og det er ikke så lenge av hver type at man blir lei.

 

Ville kanskje gitt orginalen 7/10, mens denne får 9/10.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det ingen som synst det er litt skremende at Valve henter informasjon om spille vanene til folk?

 

Jeg synst i allefall det, men det er vel et av flere vilkår man går med på når man instalerer Steam.

6394289[/snapback]

 

 

Hvorfor er det skremmende? Hva er problemet med det?

Lenke til kommentar
Er det ingen som synst det er litt skremende at Valve henter informasjon om spille vanene til folk?

 

Jeg synst i allefall det, men det er vel et av flere vilkår man går med på når man instalerer Steam.

6394289[/snapback]

 

 

Hvorfor er det skremmende? Hva er problemet med det?

6401507[/snapback]

Vil ikke direkte kalle det direkte skremmende, men jeg vil gjerne ha meg frabedt at spillselskaper ubetinget overvåker mine spillvaner når jeg spiller spillet deres. At det ikke finnes noen måte å skru av denne overvåkingen på er betenkelig.

Lenke til kommentar
Er det ingen som synst det er litt skremende at Valve henter informasjon om spille vanene til folk?

 

Jeg synst i allefall det, men det er vel et av flere vilkår man går med på når man instalerer Steam.

6394289[/snapback]

Hvorfor i huleste skulle det være skummelt? Tviler de har det skrevet opp sensitiv info som hvor mange ganger du napper laksen i løpet av en dag. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...