Gå til innhold

Ny ForceWare driver fra nVidia


HKS

Anbefalte innlegg

Når nylig så jeg plakat på på space world i oslo som sto og støvet ned som reklamerte for geforce256 "the new ultra fast graphic card for high end gamers"

6387859[/snapback]

 

Hadde ett Asus GeForce 256 kort en gang jeg, eller så ligger det ett eller annet sted i huset enda. Det kortet "gruset" nesten 50% av Geforce2 kortene! :D hehe

Er nesten litt savn, men jeg :love: 'er det nye 7900Gt kortet også da. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. Kjører ett XFX 7900GT (ergo ikke SLi, har aldri kjørt SLi heller) og etter hver boot så dukker det opp en "snakkebalong" fra system tray som sier at "SLi has been disabled because one of your GPU's har been remoeved" eller noe lignde. Fant ikke noe spes sted med en gang som gir mulighet til tvinge det til å kjøre single. Noen som har noe forslag til løsning?

6380202[/snapback]

 

Jeg veit! Er litt irriterende at den sier det hver jævla gang! Jeg har AGP kort ffs! :p

Lenke til kommentar

Nei, har ikke det problemet...

 

Har kjørt inn 91.31 på en test-PC her nå med 7900GTX og PureVideo

Har ingen problemer med avspilling av hverken MPEG-2, HD (H.462) eller DivX

 

 

PS! Til dere som er interesert i de helt nyeste beta (ikke WHQL) driverene, skal nVidia ha postet 91.33 på nZone for nedlasting.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nok en BETA driver fra nVidia.

 

Denne gangen versjon 91.37

 

Den er ikke posta på nVidia sine sider enda, og release notes er heller ikke lagt ut enda. Fikk beskjed på en av utvikler listene demmes at den legges ut en av de første dagene.

 

Skal være en del generelle bug fix, pluss noen forbedringer, spessielt for GeForce 7950GX2.

 

Enjoy!

 

ftp://download.nvidia.com/Windows/91.37/9...tional_beta.exe

 

Edit: Gjenbruker denne tråden med en litt annen tittel...

 

Edit2: Har nå lest over relese informasjon, og dette er faktisk QuadSLI driveren for 7950GX.

 

http://www.slizone.com/object/slizone_quad_beta.html

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal laste ned og prøve den beta-driveren...

 

Er det noen her som kan forklare meg HVORDAN jeg skal gå frem for å legge inn en custom resolution i 91.31 driveren(eller nyere..)??

Jeg får jo opp menyen, og vil legge inn f.eks 1280*960, men så kommer alle de hz greiene eller hva det er :S :s Får aldri "custom resolution successfully added"...var så enkelt før..

Lenke til kommentar
Slutt å vær smartass, lame faen!

6576821[/snapback]

Er jeg en lame faen fordi jeg skriver at ting er nevnt tidligere? Har større problemer med folk som ikke gidder å lese alle innleggene, spesielt når tråden kun er på to sider... :thumbdown: Milde... :roll:

6578630[/snapback]

 

Du må være skikkelig girlyman som sitter der og himler med øynene for deg selv, pity.... Jeg bare spurte om noe, så kommer du som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å klage på andre med en unødvendig kommentar. Slike som deg trenger vi ikke på forumet, her hjelper man hverandre.

Det finnes tusenvis av brukere som ikke "gidder" å lese gjennom alle de unødvendige innleggene, bl.a. fra deg, så derfor spør de!

Jeg brøt ingen rettningslinjer, så hold kjeft!

Lenke til kommentar
Jeg bare spurte om noe, så kommer du som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å klage på andre med en unødvendig kommentar. Slike som deg trenger vi ikke på forumet, her  hjelper man hverandre.

6579682[/snapback]

Hva mener du jeg skulle gjort da? Forklart hele løsningen gang til? Trengte du å få det inn med teskje eller? Jeg er da fader røske meg ikke mamma'n din heller. Du uttrykte deg klart og tydelig at du ikke hadde fått med deg løsningen på første side i tråden. Den var lett å få øye på og lå nesten først i tråden. Mao. ingen grunn til at du ikke skulle ha klart å få den med deg. Jeg kunne godt holdt kjeften min. Hadde du lagt merke til posten på første side da? Hvis du ikke vil ha min hjelp, så whatever...

 

Det finnes tusenvis av brukere som ikke "gidder" å lese gjennom alle de unødvendige innleggene, bl.a. fra deg, så derfor spør de!

6579682[/snapback]

Det var virkelig ikke langt du behøvde å lese før du fant en løsning. Og latskap er det ingen som setter pris på. Hvis du syns at det fins så mange meningsløse innlegg her, så må du lære deg å skumlese. Eller evt. gjøre din del av jobben og slutte sjøl. Denne diskusjonen er meningsløs.

 

Jeg brøt ingen rettningslinjer, så hold kjeft!

6579682[/snapback]

Tja... Du er i beste fall på grensen til regel nr. 1. "Smartass", "lame faen" og "girlyman" faller vel neppe innenfor kategorien høflig...

Lenke til kommentar
Jeg bare spurte om noe, så kommer du som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å klage på andre med en unødvendig kommentar. Slike som deg trenger vi ikke på forumet, her  hjelper man hverandre.

6579682[/snapback]

Hva mener du jeg skulle gjort da? Forklart hele løsningen gang til? Trengte du å få det inn med teskje eller? Jeg er da fader røske meg ikke mamma'n din heller. Du uttrykte deg klart og tydelig at du ikke hadde fått med deg løsningen på første side i tråden. Den var lett å få øye på og lå nesten først i tråden. Mao. ingen grunn til at du ikke skulle ha klart å få den med deg. Jeg kunne godt holdt kjeften min. Hadde du lagt merke til posten på første side da? Hvis du ikke vil ha min hjelp, så whatever...

 

Det finnes tusenvis av brukere som ikke "gidder" å lese gjennom alle de unødvendige innleggene, bl.a. fra deg, så derfor spør de!

6579682[/snapback]

Det var virkelig ikke langt du behøvde å lese før du fant en løsning. Og latskap er det ingen som setter pris på. Hvis du syns at det fins så mange meningsløse innlegg her, så må du lære deg å skumlese. Eller evt. gjøre din del av jobben og slutte sjøl. Denne diskusjonen er meningsløs.

 

Jeg brøt ingen rettningslinjer, så hold kjeft!

6579682[/snapback]

Tja... Du er i beste fall på grensen til regel nr. 1. "Smartass", "lame faen" og "girlyman" faller vel neppe innenfor kategorien høflig...

6579791[/snapback]

 

 

Beklager, men jeg har ikke hele dagen som tydeligvis du tilbringer her på dette forumet.

 

Du burde ikke svart i det hele tatt, du kunne spart deg for dine kommentarer!

Faen ta ass! "OMG, jeg brøt rettningslinja" Å nei! En supernerd er i hælene på meg!

Fuck deg!

 

EDIT:

 

Og tror du jeg gir det minste, ja jeg sier det :p "fuck!" om hva slike pess-nerder som deg sier om meg? Du har jammen meg dreti deg fullt ut din innbilske tosk. Slike som deg overser man, og man ser ved dine tåpelige innlegg at din søken etter oppmerksomhet ved å være frekk i kjeften neimen ikke funker særlig bra. Beklager, men sånn er livet!

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
Må bare si det at den nye GUI er horrribel og jævlig. Liker klart beste den samme gamle :wee:

 

Det er godt vi har valgmuligheter ihvertfall :)

6385888[/snapback]

Hvordan kan man velge å gå tilbake til gammel GUI?

 

Jeg får ikke opp det nye, stygge kontrollpanelet. Kjører 7950GX2, se profil for specs...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg kunne poste litt om den nye driveren i denne tråden!

 

nVidia lanserte i går en offisiell driver for QuadSLI. Denne driveren er versjon 91.45. Driveren støtter også andre GeForce 6-serie og 7-serie kort.

 

En nyhet i driveren er støtte for Transparant AA i GeForce 6-serien. Har selv testet det på et GeForce 6600GT kort, og det fungerte iallefall med Transparant AA Supersampling.

 

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=74790

 

Driveren kan lastes ned fra nVidia:

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.45.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...