Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda selvfølgelig er det mulig, det jeg sier er at utviklerene av utorrent sa de ikke ville inplantere støtte for plugins i utorrent. I UTORRENT ffs...

Foressten så er den pluginen akkurat som den jeg sa var mulig å lage :)

Avlesing av temp filen :)

Skrevet
Da funket det

Hvordan endrer man fargen i progress baren i tv configen?

6542216[/snapback]

display->startcolor->trykk på fargen... her er det også andre nyttige funksjoner som "end color" (tror jeg det heter) :)

Skrevet

Fantastisk guide! Hadde problemer, desverre med å vise noe tekst, men det ordnet seg da jeg lastet siden på nytt (forumfeil :roll: ).

Men lurer litt på ulempene ved de forskjellige programmene. Hvor mye minne og av CPU de bruker.

Skrevet
Men lurer litt på ulempene ved de forskjellige programmene. Hvor mye minne og av CPU de bruker.

6550985[/snapback]

det variere fra program til program, f.eks. iconpackager og logonXP bruker ingen resureser, samurize bruker litt, men kan bruke mye alt etter hvor mye du har i configen...

det kunne jo vært en ide å legge til det på slutten...f.eks: iconpackager bruker ingen resurser :)

Skrevet
Noen som har tips på kul VS? Er åpen for alle forslag egentlig.. I need an extreme makeover dammit!

6582399[/snapback]

jeg bruker Element VS mye, men det er bare fordi det passer til bakgrunnen min...du har ikke et WP som vi kan jobbe litt med? :)

Skrevet

Høyreklikk - Lås oppgavelinje (slå av den) - trykk og hold, mens du drar den opp - Lås oppgavelinje (slå på igjen)

Enklere blir det ikke :)

Skrevet

Får ikke gettv til å fungere.

Og et av skinsene jeg lastet ned til rainmeter står det at jeg skal innstalere 2 fonts som fulgte med. Hvordan innstalerer jeg de fontsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...