Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10922.jpeg

 

 

Det er noen tidligere vinduer her, Nod32 og en Dagbladet side som jeg leste tidligere i dag. Saken er at jeg aldri har lagt de til der, men likevel er de der som en snarvei. Jeg klarer heller ikke å fjerne dem, noen måte å slutte å få den til å vise åpne vinduer? Nod32 ligger bare i tray og åpnes meget sjeldent, egentlig.

Lenke til kommentar

Har noen issues.

 

TV Scriptet vil ikke oppdatere seg, jeg har modifisert det noe, endret litt farger på fontene og fjernet progressbaren, men det burde ikke være årsaken til feilen. Skulle jeg tro ;)

 

TV Scriptet er også litt rart, jeg trykker på locked position og alt som høres logisk ut, men den beveger seg bort fra der jeg vil ha den støtt og stadig.

 

Har den posisjonert lengst til høyre på skjerm nr 2. Men den liker å flytte seg til venstre kant på skjerm 2 av en eller annen grunn :)

 

Og en ting til, må man starte Yz dock manuelt hver gang man starter maskinen eller kan jeg få den til å starte opp automatisk på et eller annet vis?

Lenke til kommentar
TV Scriptet vil ikke oppdatere seg, jeg har modifisert det noe, endret litt farger på fontene og fjernet progressbaren, men det burde ikke være årsaken til feilen. Skulle jeg tro ;)

6861186[/snapback]

 

Jeg har selv erfaring med at hvis jeg fjerner den tesksten hvor det står når TV-programmet sist oppdaterte seg, så vil det ikke oppdatere seg i det hele tatt! Har du fjernet den?

 

TV Scriptet er også litt rart, jeg trykker på locked position og alt som høres logisk ut, men den beveger seg bort fra der jeg vil ha den støtt og stadig.

 

Har den posisjonert lengst til høyre på skjerm nr 2. Men den liker å flytte seg til venstre kant på skjerm 2 av en eller annen grunn :)

6861186[/snapback]

 

Står "use designed position/bruk fastsatt posisjon" på?

 

Og en ting til, må man starte Yz dock manuelt hver gang man starter maskinen eller kan jeg få den til å starte opp automatisk på et eller annet vis?

6861186[/snapback]

 

Har ikke selv noen erfaringer med Yz dock, men det kan nok ordnes ved å legge en snarvei av fila du starter Yz dock med i oppstartsmappa! Denne kan du finne på C:\Documents and Settings\Brukeren din\Start-Meny\Programmer\Oppstart.

Der kan du legge snarveien! Hvis du vil at det skal startes på alle brukere, velger du bare "All users" isteden for bare din bruker på Documents and setting

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar
Jeg har selv erfaring med at hvis jeg fjerner den tesksten hvor det står når TV-programmet sist oppdaterte seg, så vil det ikke oppdatere seg i det hele tatt! Har du fjernet den?
Guilty as charged!

 

 

Står "use designed position/bruk fastsatt posisjon" på?
Ja, når jeg restarter Samurize åner tv scriptet seg på primærskjermens høyre hjørne.

 

 

Har ikke selv noen erfaringer med Yz dock, men det kan nok ordnes ved å legge en snarvei av fila du starter Yz dock med i oppstartsmappa! Denne kan du finne på C:\Documents and Settings\Brukeren din\Start-Meny\Programmer\Oppstart.

Der kan du legge snarveien! Hvis du vil at det skal startes på alle brukere, velger du bare "All users" isteden for bare din bruker på Documents and setting

6861346[/snapback]

Jeg visste egentlig at man kunne gjøre det slikt, jeg var bare usikker.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...