Gå til innhold

Nytt skrivebord til pc'en,hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp bare et høyt og flatt bord... Ikke noe sånne pc-bord løsninger som møbelhuset og alle de der halvtomsing sjappene selger.. Det er ofte alt for liten plass til skjerm+ tastatur.. (og alt det ekstra rotet som hoper seg opp).

Hvertfall hold deg unna bord hvor de senker skjermen nedi søkk i bordet..

 

Det er så mange idiotiske produkter her at jeg blir helt oppgitt..

 

Har sett store behaglige pc-benker/skrivebord til 600,-. Bør ikke bli for dyrt.. Enkelt er oftest best.

Lenke til kommentar

Sier bare en ting; Sjekk Ikea!

 

Før (når jeg hadde bedre plass...) hadde jeg 2 bordplater med bein som du skrudde på selv, kjøpt hos Ikea...god plass til alt datautstyr.

Nå har jeg litt mindre plass til data'n, og etter en del leting fant jeg et hjørnebord for PC hos Ikea som faktisk er bra. Fra før syntes jeg alle PC bord og hjørnebord var dårlige, liten plass osv. men dette er faktisk bra! God plass til alt utstyret, og ikke minst; god plass til 19" min! Skeidar og Bohus har noen greie løsninger, men altfor dyre. Resten de har er crap IMHO! Jeg sverga vel en gang at jeg ikke skulle ha noen av de ferdige PC-bordene, men det som jeg har nå er faktisk bra! Husker ikke eksakt navn på mitt, men det er i Goliat serien...kosta 895,- i sommer.

Uansett, Ikea har såpass mye som du kan sette sammen selv, så et eller annet finner du...og de er billigere enn andre nevnte butikker.

Eller bygg noe selv! :smile:

Lenke til kommentar

Ikea har utrolig mange kjipe og helt usannsynlig lite ergonomiske "pc-møbler". Det virker som om de helst vil at man skal sitte inne i et skap og jobbe.

 

Men de har jo harddiskholder (sic!) som ekstrautstyr. Det er jo ikke verst bare det. Noen har til og med CPU-holder.

Lenke til kommentar

Hei. Som anbefalt lenger opp på siden. Kjøp deg et flatt enkelt bord. Gjerne en hjørneløsning. Ikke ta med alle mulige smarte løsninger til cd'er, printere osv. Det blir bare klatt av det. Har hatt mange ulike løsninger selv, som jeg ikke har vært fornøyd med. Kjøpte så et enkelt hjørnebord på IKEA (effektiv serien), funker utmerket. (Skal inrømme at jeg selv jobber på IKEA. Sjekk gjerne ut andre plasser også da) Kommer du på forus skal vi ordne en bra pris :smile: hehe.

Pass på at du ikke kjøper noe slikt med masse bein som står i veien under. Er det noe som jeg hater, er det når man hele tider dunker knærene borti noe.

Lenke til kommentar

hvis du kjøper et "pc-bord" står ofte maskinen inni et avlukke for seg selv. Det er helt ***** å prøve å skru ut kabler og evt. flytta på maskina når det er så trangt som det ofte bruker å være. Kjøp deg et firkantet bord med fire bein. God plass til skjerm, tastatur og 234 cd-er som ligger og flyter rundt...

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt meg et enoormt skrivebord ifra skatte-etaten der jeg bor! de flytta kontorer og solgte diverse kontor-skrivebord.

 

Jeg endte opp med et skrivebord som er nesten 3 meter lang, med hjørneløsning og keyboard-skuff. 4 låsbare skuffer og ellers bra stand.. Prisen? 300,-

 

Det er absolutt det beste kjøpet jeg har gjort! Men vær obs på at mengden rot som samler seg opp er betydelig!!

 

:smile:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest de øøvrige postene, men jeg kjøpte et nice arbeidsbord/pcbord på IKEA for 1 mnd siden. Kjøpte en solid bordplate og monterte på bordbein. Helt fantastisk!!!!! :grin: :grin: :grin:

 

anyway, kjøp på IKEA, utvalget er stort og de har mange gode løsninger samt at det er billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...