Gå til innhold

HW-Lan 06: Wanna be crew? Sure you do!


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info crew gjør hva?? =) kunne vært interessant..

 

hmm fullført grunnkurs elektro og jobb som elektriker lærling i et firma i 1 år.. funker det for tech:pwr? :)

 

EDIT: har altså jobber i et elektriker firma som litt av hvert, står elektro montør på arbeids attesten min, og jeg jobbet der ca 1,5 år før jeg begynte på vgs, og har da jobbet der samtidig :)

Endret av Sweet
Lenke til kommentar
Fortsatt ledig i INFO::INFO og EVENT::LIVE? Vurderer... : )

6463601[/snapback]

Jupp, vi har ledige plasser i samtlige crew-grupper. Sammen er vi sterke. ;)

 

Info crew gjør hva?? =) kunne vært interessant..

 

hmm fullført grunnkurs elektro og jobb som elektriker lærling i et firma i 1 år.. funker det for tech:pwr? :)

 

EDIT: har altså jobber i et elektriker firma som litt av hvert, står elektro montør på arbeids attesten min, og jeg jobbet der ca 1,5 år før jeg begynte på vgs, og har da jobbet der samtidig :)

6463673[/snapback]

Info-crewene gir info til deltakerne. INFO::INFO sitter i en "info-øy" og gir generell info, mens INFO::SUPPORT hjelper deltakere som har PC-problemer.

 

Jeg vil tro at du har kvalifikasjonene som trengs for å bli med i TECH::PWR, men jeg skal ikke si noe for sikkert. Skal sørge for at du får svar fra lederen i den crew-gruppen. :)

Lenke til kommentar
sendte en mail til ueland også jeg, bare for å sjekke :)

 

men fint å kunne være med i crew å hjelpe til litt da, i stedenfor bare å "nerde" der ^^

6463771[/snapback]

Akkurat det jeg tenkte på og, så er man til litt hjelp i steden for å bare være til trøbbel^^

Lenke til kommentar
Jeg videresender e-post til de aktuelle crewlederene så er nok ikke meg du får svar fra. ;)

6463796[/snapback]

 

 

næææ men det sto på lan.hw.no at søknader o.l skulle sendes til ueland :p altså jeg sendte til deg, så får jeg svar fra hvem det nå enn måtte være. Hadde vært litt kult å få vært crewogså da :)

Lenke til kommentar
sendte en mail til ueland også jeg, bare for å sjekke :)

 

men fint å kunne være med i crew å hjelpe til litt da, i stedenfor bare å "nerde" der ^^

6463771[/snapback]

 

Knall! :)

 

Jepp, er mye morsommere på LAN som crew enn som deltager, dog, det er min mening. Fint å kunne bidra med noe liksom.

 

Edit: pluss at det er en glimrende erfaring å ta med seg videre.

 

Lykke til!

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Info crew gjør hva?? =) kunne vært interessant..

 

hmm fullført grunnkurs elektro og jobb som elektriker lærling i et firma i 1 år.. funker det for tech:pwr? :)

 

EDIT: har altså jobber i et elektriker firma som litt av hvert, står elektro montør på arbeids attesten min, og jeg jobbet der ca 1,5 år før jeg begynte på vgs, og har da jobbet der samtidig :)

6463673[/snapback]

 

 

Lærling og lærling... :nei:

Lenke til kommentar
Info crew gjør hva?? =) kunne vært interessant..

 

hmm fullført grunnkurs elektro og jobb som elektriker lærling i et firma i 1 år.. funker det for tech:pwr? :)

 

EDIT: har altså jobber i et elektriker firma som litt av hvert, står elektro montør på arbeids attesten min, og jeg jobbet der ca 1,5 år før jeg begynte på vgs, og har da jobbet der samtidig :)

6463673[/snapback]

 

 

Lærling og lærling... :nei:

6466737[/snapback]

 

 

nei altså det var det asmme som lærlingene jeg gjorde, baer at de sjekket arbeidet mitt litt mer nøye :) var ikke mye å si på det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg stiller opp som elektrikker, jobber i Hafslund Entreprenør på 11 året.

Er utdannet E-verks montør og jobber vær dag med STORE og små kabler.

vet at trafo rommet ligger rett på utsiden. Dårlig med ledige kurser der da.

Har ikke fått noe svar enda, men regner med at de tar kontakt.

Lenke til kommentar
Jeg stiller opp som elektrikker, jobber i Hafslund Entreprenør på 11 året.

Er utdannet E-verks montør og jobber vær dag med STORE og små kabler.

vet at trafo rommet ligger rett på utsiden. Dårlig med ledige kurser der da.

Har ikke fått noe svar enda, men regner med at de tar kontakt.

6611876[/snapback]

 

Driver personlig å prøver å få opp igjen pc'en til brukbar stand. Pluss at jeg jobber mye for tiden, og at jeg pusser på en jævel av en 30 fot båt. Så jeg har ikke hatt så mye tid å se på mail.

 

Men jeg kan nesten garantere deg at du har fått deg en plass hos PWR crew. :thumbup:

Og det er bra om noen kan ta mer ansvar på det elektriske der borte. Siden vi 2 andre bor i bergen.

MVH LJ.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...