Gå til innhold

HW-Lan 06: Wanna be crew? Sure you do!


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kom hjem fra ferie i dag og så at jeg fikk en mail den 6.juli fra EVENT::LIVE sjefen så jeg svarte så fort jeg kunne, men er usikker på om jeg er på crewet eller ikke....

 

edit:

 

kan noen hjelpe meg med det?

6619609[/snapback]

Det er bare å spørre Crew-chief det, Jørgen Vigdal. :)

Du er nok med hvis du har søkt. Trenger folk i crew tror jeg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

kunne tenkt meg litt mer info om crew plassene, er litt nysjerrig på et par ting og eventuelt hvilket crew jeg ville passet til

 

kunne godt tenkt meg å hjulpet til med f.eks. både NET, TECH og SUPPORT, lurer litt på hva slags krav som stilles når det gjelder NET og TECH delen, litt nysjerrig hvor jeg ville passet best og vist man f.eks. er en del av NET crewet, vil det være noe problem med å få titta på hva TECH/SRV folka driver med under lanet for å lære no nytt? :)

Lenke til kommentar
kunne tenkt meg litt mer info om crew plassene, er litt nysjerrig på et par ting og eventuelt hvilket crew jeg ville passet til

 

kunne godt tenkt meg å hjulpet til med f.eks. både NET, TECH og SUPPORT, lurer litt på hva slags krav som stilles når det gjelder NET og TECH delen, litt nysjerrig hvor jeg ville passet best og vist man f.eks. er en del av NET crewet, vil det være noe problem med å få titta på hva TECH/SRV folka driver med under lanet for å lære no nytt? :)

6859883[/snapback]

Jeg tror dessverre alle de tre crew-ene er fulle nå :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor fort svarer dere på crewsøknader nå i helgen?

Har søkt på security crew.

Sendte mail til Ueland tidligere i dag, så regner med den er sendt vidre til rette mann.

 

Må vite det ganske fort, med tanke på å få fri fra skolen og bestilling av reisebilletter.

6967662[/snapback]

 

Du kan sende mail direkte til security chief: ole-christian (at) henriksen4u.com

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...