Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Jeg bruker den innebygde mail-klienten på mobilen.

 

Har søkt litt og hjelpen var ikke så langt unna. Problemet lå i at jeg manglet 2 sertifikater. Nermere bestemt:

Equifax_Secure_Certificate_Authority_DER.cer

ThawtePremiumServerCA.cer

 

Info hentet fra Kvakksalveren i dette og dette innlegget. Han sier også at begge sertifikatene følger med WindowsXP

 

De inneholder følgende budskap:

I windowsXP gå på alternativer for internett - innhold - sertifikater - klarerte rotsertifikater - trykk på riktig sertifikat - eksporter - neste. Så velger du "DER" - neste - angir et filnavn.

Deretter må disse sendes til telefonen og bli installert der.

 

 

 

For å sende sertifikatene til mobilen brukte jeg USB kabel og MyPhoneExplorer. Telefonen min var i telefonmodus, ikke filoverføringsmodus. Deretter gikk jeg på "filer" i programmet og valgte "last opp filer" knappen fra verktøylinja. Når jeg da sende sertifikatene til mobilen fikk jeg spørsmål om de skulle installeres.

 

 

Håper dette hjelper andre.

Lenke til kommentar

min w810i er jeg veldig fornøyd med, jeg har mista den i ett glass vann og den funker helt fint enda. Det eneste probleme jeg fikk var att den ikke ville slå seg på før 6timer etter.

 

Ett problem med w810i er att hvis du mister den i bakken eller noe lignende detter minnekorte veldig lett ut.

 

men er kjempe fornøyd med tlf`n ellers, har ikke hatt noen andre problemer.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å koble mobilens BT mot PC. Det går greit mot andre mobiler men mot PC er det en hard kamp hver gang. Takknemmelig for hints.

7975585[/snapback]

 

 

Det er lettere for folk å hjelpe deg dersom du beskriver problemet litt i detalj. Hva består problemet i? Finner ikke telefonen og PCen hverandre hver gang? Får du koblet til men får ikke tilgang? Mister du tilkoblingen plutselig? Hvilket program bruker du på PCen for å jobbe opp mot telefonen? Har du samme problemet dersom du bruker USB kabelen som fulgte med?

 

Hva prøver du å gjøre når du får problemer?

Lenke til kommentar

BT enhetene finner ikke hverandre uten tweaking. Jeg må starte/stenge software og hardware før jeg plutselig får napp og enhetene kan fungere sammen. Bruker en integrert BT i en relativt ny IBM laptop. USB kabelen virker som den skal. Softwaren er SE PC Suite 1.30.55

 

IBM med BT virker utmerket mot mange andre BT enheter, deriblant en Nokia 6125. Har noen slitt med det samme ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har en link til hvor man kan kjøpe deksel?

 

Har noen noen "puter" (det minste slaget) som jeg kan få (eller kjøpe.. men om du ikke bruker de alikevel.. ellernoe :p).. Betaler selvsagt porto..

 

:)

 

Også et spørsmål til: Kan man gjøre høytaleren helt lydløs på en måte? Irriterer meg når jeg er på skolen og headsettet går ut.. Og da kommer det musikk overalt :p

Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpa! ;) Men litt off-topic her, hvorfor har forumet blitt så rart til meg? På Explorer er forumet som det alltid har vært, men på Firefox (som jeg bruker som standard) ligger innleggene som ei liste. Jeg må trykke på det innlegget jeg har lyst til å lese for å kunne se hele innlegget. :hmm:

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...