samebob Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 ja topic sir ca alt men kan vel si det engang til Er det lov å skinne foreksempel orc om til undead ? eller lok'delar(kjedelig staff:P) takk på forhand
Bytex Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Skinning av orcs er nok ulovlig, og hvis noen blir tatt i å gjøre det, kommer den allmektige Gamemasteren og stjeler alt utstyret ditt, pluss du må 10 dager i fengsel i ingame-tid (ikke realtid) Endret 21. juni 2006 av Bitex
JoeDohn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Litt rart igrunn, for orcs burde jo telle som beasts.
Cannabiskopen Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 og alle paladin spells burde også funke mot undeads
Ildflue Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Tror han snakker om å endre grafikk på våpen/raser i spillet. Dette er en eviggående diskusjon hvor jeg har sett blå poster som sier både ja og nei. Personelig så har jeg reskinna Dragonstalker settet så det ser svart ut i stedet for homo-lilla. Jeg forventer ikke å bli bannet pga dette fordi det gir meg ingen fordeler i PvP eller lignende. Heller motsatt, svart er vanskeligere å se enn lilla.
Rofle01 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 men da måtte også undeads vært immune mot sheep, fear osv. men om pallas kunne brukt spellsa sine mot dem NÅR de brukte WotF som faktisk gjør dem immune til fear det hadde vært toppen
StarGazer Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 og alle paladin spells burde også funke mot undeads 6350789[/snapback] Undead er ikke det samme som forsaken!
samebob Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 det jeg vill skinne er orc male til orc female og lok'dhelar til noe lit kulere og muligen dragonstalker, vist de detaljene hjelper med å si om det er lovlig å ikke ?
Grabby Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 og alle paladin spells burde også funke mot undeads 6350789[/snapback] Undead er ikke det samme som forsaken! 6350814[/snapback] Det var i Beta, og vaktene i undercity er undeads.
JoeDohn Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) det jeg vill skinne er orc male til orc female og lok'dhelar til noe lit kulere og muligen dragonstalker, vist de detaljene hjelper med å si om det er lovlig å ikke ? 6350881[/snapback] Så et glimrende eksempel tidligere her på forumet, på hvorfor dette ikke er lov, beklager at jeg ikke husker navn: Hvis du for eksempel spiller horde og er lei alle gnomene som gjemmer seg bak steiner overalt kunne man byttet deres skin til noe som var mye større, for eksempel en abomination (hadde for øvrig vært stilige som rogues), så man fikk øye på dem lenger unna. Edit: Skinforandringer vil gjelde på alle characters, ikke bare en selv, med mindre jeg har bomma helt nå. Dette kom ikke frem av originalt innlegg. Selvfølgelig bare lokalt, men likefullt i den grad at det strider mot EULA. Endret 21. juni 2006 av JayHeM
wilzoo Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Blizzard har vel ikke sagt direkte at det ikke er lov, men å tukle med .mpq filene kan føre til at sikkerhetsprogrammene til Blizzard kan få deg bannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå