Straffa Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg er overasket hvor lite feedback det er fra MotoGP 06 på gamer forumet. Uansett jeg har spilt MYE spill gjennom årene og sjelden har jeg hatt det så gøy som jeg har med MotoGP 06 til xbox 360. Jeg koser meg hvert eneste sekund jeg spiller og det er garantert det beste racing spillet noensinne jeg har spilt. En ting klart: MotoGP demoen er elendig i forhold til hvordan fullverisjonen er. Demoen sliter med fps drops og banene er noe av de dårligste i fullverisjonen. I fullverisjonen er grafikken nydelig. Det er ikke noe framedrops eller tearing. Banene er ekstremt bra laget og selve gameplayet er nydelig. Det blir nok ikke mye annet racing spill på meg enn dette her fremover. Kanskje Forza 2 er det neste, men nå er det MotoGP 06 som gjelder. Noen mener at grafikken er dårlig og det er jo latterlig. Skal vi sammenligne med PG3 så er dette her mye bedre. Både banene er mye mere varierte og grafikken er helt topp. Du må ikke ha HDTV for å få den flotte grafikken. Før hadde jeg koblet 360 opp mot en monitor, men jeg koblet den tilbake til TVen i stua. Liker best og ha den der. Du trenger ikke LCD eller plasma for å nyte dette spillet med bra grafikk. Slenger med noen bilder som er tatt fra vanlig TV (ikke HDTV). Jeg vil se flere norske gamere i dette spillet. Så snakkes vi ingame Få finger'n ut og løp å kjøp Endret 19. juni 2006 av avanore
_norse_ Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Nå må du slutte å snakke så veldig varmt om dette spillet . Jeg hadde bestemt meg for å styre unna dette, men begynner å bli vanskelig. Har du spilt mye motorsykkelspill før? Jeg har 0 erfaring av motogp eller andre motorsykkelspill og er litt usikker på om det blir for "vanskelig" for en nybegynner som meg Er alle de bildene in-game? Ser unektelig veldig bra ut, selv på en vanlig tv.
Straffa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 1. Jeg må jo snakke varmt om noe som faktisk fortjener ros og skryt opp i skyene. MotoGP 06 fortjener all ros. Liker du racing spill så er det nesten en skam om du eier en xbox 360 og ikke har MotoGP 06. 2. Du trenger ikke har noe erfaring med motorsykkel spill. Med litt øving så sitter det. Beste viewen er vel bakfra så kanskje se inne fra hjelmen/sykkelen når du blir litt mere proff. 3. Alle bildene er ingame og de bildene er jo tatt med kamera på TV som ikke viser hvor bra det egentlig er. Så det er bedre enn det bildene vises. Men ja slik er grafikken.
Mala Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hurra og takk til deg avanore my man! Da har du satt spikeren i kista og isolert all tvil om å handle dette spillet. Tenkte eg sku kjøpe meg eit Z-5500 system samt eit nytt spill for begivenheten. MotoGP blir no det spillet. Om noen har noen innspill om Z-5500 kjøpet, ver snill og kom med dette i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=589093&st=40
Straffa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Bare hyggelig. Blir bra med flere norske spillere online. Dette spillet har jo tatt helt av andre steder, men her i Norge har det gått ganske stille. Gi en tilbakemelding hva du selv mener når du har gitt det noen runder
Tor Rasmussen Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Bare UPS kan få fingen ut å returnere min 360, så skal vi treffes i MotoGP-sirkuset. Ikke tren for mye nå da, så vi andre har en liten sjangse. Ellers får du kjøre sykler som er en klasse under oss andre. Første tittelen jeg setter i når 360-en er til bake er nok MotoGp 06 ja, men jeg viser meg ikke online før jeg har fått noen kilometer langs dekkene. Endret 19. juni 2006 av trykkertor
Straffa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Ikke så dumt det nei. Driver selv med karierre nå og holder på å kjøre meg opp til tops Finnes 4 vansklighetsgrader. Rookie-Proff-Champion-Legend. Selv kjører jeg karierren på proff og den gir meg akkurat passe med konkuranse. Det er masse bra sykler som må unlockes før jeg starter for fult med live delen. Kjører også litt timetrial for å få navnet mitt litt opp på xbox live listen
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hmm, kjøpte nettopp bordtennis spillet. Men fikk lyst på dette også. Fant ut at det var regionfritt, så da koster det bare 390,-
Straffa Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Hmm, kjøpte nettopp bordtennis spillet. Men fikk lyst på dette også. Fant ut at det var regionfritt, så da koster det bare 390,- 6341361[/snapback] Jeg bruker EB Games. Er jo bare levere spille tilbake før 10 dager med pengene tilbake hvis du ikke liker det MotoGP skal selvfølgelig ikke leveres tilbake. Kanskje jeg skal teste bord tennis spillet.
Andyax Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Avanore... vært med å utvikle MotoGp eller no? Vet ikke helt hvorfor, men du fikk meg helt klart til å vurdere spillet. Dæven Jeg pleier ofte å linke mellom 2 xbox 360'er. Vil det fint gå ann å linke 8 player tror du? Det hadde søren meg vært så fett. Er for lat til å sjekke det på www.teamxbox.com.
Straffa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 (endret) Det står systemlink 2-16 så da går det nok. Vet jeg driver litt reklame, men dette spillet er jo bare så bra Har spilt litt online i kveld etter 3 dager med karierre modus. Skal si det hjalp da jeg sjeldent havner under de 3 beste Det er masse folk som spiller live. Jeg må nok åpne de aller beste syklene før jeg kan leke meg med live delen Endret 20. juni 2006 av avanore
Dinsdale Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det så mye bedre ut enn demoen ja. Jeg har bare spilt demoen og ble skuffet. Nå har ikke jeg spilt slike spill før, men syntes det stort sett handlet om å lene seg i riktig tidspunkt før en sving, og det var det. Men jeg har nok ikke fanget opp hva som er så bra med det, og dumt er det da at demoen er så døll. En idè kunne vært at man kunne se løp live selv om man ikke hadde spillet, da snakker jeg om alle spill. Ofte så lurer man på hvordan det ville vært live siden live-delen er så viktig for 360. Da kunne man sjekke ut at par løp på MotoGp og bare....steike.....dette må jeg ha.....! Men blir fristet til å handle for man kan jo bytte det.
Straffa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jeg har vel drivet nok med reklame nå Du kommer nok ikke til å angre hvis du kjøper det, hvis du liker racing spill. Det tar nok litt mere enn 5 minutter å lære seg, men det er nettopp det som gjør det bra. Det er ikke bare gass og brems. Banene, særlig extreme banene er ufattelig bra laget og grafikken er helt der oppe. Det er ikke spart på noe detaljer. Fint om noen andre kan gi et intrykk hva de også mener. Endret 20. juni 2006 av avanore
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 (endret) De bildene du har tatt, det er vel i en eller annen replay modus. Ikke sant? Kunne du tatt et par bilder når du kjører med speedometer og sånt oppe? Her er forresten et par bilder av spillet på en vanlig SD-TV, ser ikke så verst ut det heller: Endret 20. juni 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Straffa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 De er tatt fra replay ja, men det akkruat samme grafikk uten HUD som du har på bildene. Du kan også velge hvor synelig HUD skal være
Menton Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Wææææ , Må kjøpes snarest Har prøvd demoen, men jeg ble ikke helt overbevist, meget vanskelig å gire samtidig som man bremser med triggere, samt at "in-helmet" vinkelen ikke viste hvilket gir man var i eller turteller. Kan dette justeres i retail versionen? Er det mange online sier du?
Straffa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Wææææ , Må kjøpes snarestHar prøvd demoen, men jeg ble ikke helt overbevist, meget vanskelig å gire samtidig som man bremser med triggere, samt at "in-helmet" vinkelen ikke viste hvilket gir man var i eller turteller. Kan dette justeres i retail versionen? Er det mange online sier du? 6344570[/snapback] Jeg kjører automat så jeg har ikke sett etter det. Nå sitter jeg på jobben og får ikke sjekket. Demoen stinker i forhold til fullverisjonen. Kjøpte table tennis i dag. Det skal leveres tilbake. Var ikke noe for meg
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bruker EB Games. Er jo bare levere spille tilbake før 10 dager med pengene tilbake hvis du ikke liker det Ser ut som man ikke kan kjøpe spill derifra på nettet, man må altså kjøpe det i en av EB Games butikkene?
dudley.no Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bruker EB Games. Er jo bare levere spille tilbake før 10 dager med pengene tilbake hvis du ikke liker det Ser ut som man ikke kan kjøpe spill derifra på nettet, man må altså kjøpe det i en av EB Games butikkene? 6346437[/snapback] Må kjøpes i butikk ja,hadde en liste over hvor butikkene lå men fant den ikke nå......
Straffa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 (endret) Må kjøpes i butikk ja,hadde en liste over hvor butikkene lå men fant den ikke nå...... 6346710[/snapback] Her finner du listen. Jeg kjøpte Table Tennis og jeg synes det sugde. Så innen 10 dager skal jeg bare levere det tilbake og få pengene tilbake Endret 20. juni 2006 av avanore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå