Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angrer på at jeg aldri bestilte billett :(

Slayer live er noe jeg må få med meg en gang.

7277387[/snapback]

Det er alltids tid igjen, om det er sant som Gakkakk sier.. =)

Skrevet
Det er alltids tid igjen, om det er sant som Gakkakk sier.. =)

7277414[/snapback]

Joda, men bor veldig langt unna og har ingen plass å bo, så jeg tror ikke det blir noe denne gangen. Men takk for tipset :)

Skrevet
Angrer på at jeg aldri bestilte billett :(

Slayer live er noe jeg må få med meg en gang.

7277387[/snapback]

Samme her, bare tanken på å få høre Dead Skin Mask live gjør meg kåt. Håper de kommer til rockefeller om noen år...

Skrevet

Slayer i Stavanger hadde vært fett. Bare synd de for store for Folken, men for små til å spille på Viking Stadion. Slayer på Quart-festivalen eller noe ala det hadde vært fint.

Dead Skin Mask ja, bra den. Men blir mer kåt av å hørre schlägere som Reborn, Angel Of Death og Bloodline.

Skrevet

For de som liker In Flames - Jesper Strömblad kommer ikke til Spektrum 15. november fordi han har tatt en pause fra bandet. Han vil bli erstattet av Niclas Engelin fra bandet Engel.

Kilde: www.inflames.com

Skrevet
For de som liker In Flames - Jesper Strömblad kommer ikke til Spektrum 15. november fordi han har tatt en pause fra bandet. Han vil bli erstattet av Niclas Engelin fra bandet Engel.

Kilde: www.inflames.com

7278341[/snapback]

Vet, og det suger! =( Jesper er jo et stort høydepunkt!

Skrevet
Men Slayer er jo det eneste bandet som er bra :) Satt å håpte på 5 minutter fra COB, TEB, LB, 30 minuttter fra In flames og 3 timer fra Slayer jeg :)

7270651[/snapback]

Har du hørt Lamb of God? De fortjener lengre spilletid enn alle de andre bandene til sammen.

Skrevet
jeg skjekka igår, og da var det 944 billetter igjen på seksjon 3. Da må det ha blitt solgt fort.

7277366[/snapback]

Hvor i helvette fikk du sjekka hvor mange billetter det er igjen i de forskjellige seksjonene??

Skrevet
Er det mange som skal bo på Oslo Plaza?

Jeg har rom der sammen med en kompis, tar nattbussen ned i kveld :)

7280920[/snapback]

Plaza? I wish.. Tar fly frå Bergen tidlig onsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...