Gå til innhold

HOSTEL. ---> grøsser du ikke kommer til å glemme


asad

Anbefalte innlegg

har ikke sett den men de sier at det er en splatter...er den så veldig forferdelig?

6671606[/snapback]

 

Splatter er det absolutt ikke, det er god gammeldags exploitationtortur :thumbup:

 

Jeg synes faktisk ikke at hostel er så dårlig, og karakterene er slett ikke så dumme spør du meg (legningsusikkerheten til Josh som et mulig undertema). Skal få bestilt den så fort så mulig, for slik film blir nesten ikke laget mer.

6673977[/snapback]

 

Jeg synes heller ikke at skuespillerne var dårlige, tvert imot, jeg synes de spilte veldig bra og passet perfekt i filmen. Ser den for 3. gang nå. Filmen er jo så jævlig "skummel" , særlig siden jeg setter meg inn i historien. Elsker måten historien utvikler seg på , og at det "verste" er spart til en stund uti filmen. Bare TENK hvor jævlig noe sånt hadde vært, hvis det var ekte.SItte der, bundet til en stol, i sitt eget oppkast og vente på en død så smertefull at det er umulig å forestille seg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blandede følelser om filmen. Har akkurat sett den, og føler meg rett og slett litt skuffet. Filmen var bra og jeg likte skuespillerne, men volden skuffet. Tror jeg har blitt litt vel påvirket av hypen rundt filmen, om at det skal være den mest brutale filmen som har blitt laget og bla bla bla. Så den delen levde ikke opp til forventningene. Men ellers er det jo masse nakne damer, vold her og der (om ikke slik jeg hadde forventet) og en ravende gal islending. Alt i alt grei underholdning.

Lenke til kommentar
om at det skal være den mest brutale filmen som har blitt laget og bla bla bla.

Den er blandt de mest brutale "Hollywood" filmene (eller kanskje den), du må ikke høre på folk som bare har sett Saw eller lignende før :)

6717392[/snapback]

 

Jeg gjorde den feilen. Hørte på folk som sa den var helt syk, jævlig og det som verre er. Og når det blir slengt inn: "The goriest, sickest, bloodiest movie you`ll ever, ever see" så forventer jeg at det lever opp til dette. Regner med at anmelderen i Daily Mirror ikke har sett så mye sykt og blodig. Men det tar jo ikke vekk det faktum at det var noe flotte voldsscener her og der.

Lenke til kommentar
om at det skal være den mest brutale filmen som har blitt laget og bla bla bla.

Den er blandt de mest brutale "Hollywood" filmene (eller kanskje den), du må ikke høre på folk som bare har sett Saw eller lignende før :)

6717392[/snapback]

 

Jeg gjorde den feilen. Hørte på folk som sa den var helt syk, jævlig og det som verre er. Og når det blir slengt inn: "The goriest, sickest, bloodiest movie you`ll ever, ever see" så forventer jeg at det lever opp til dette. Regner med at anmelderen i Daily Mirror ikke har sett så mye sykt og blodig. Men det tar jo ikke vekk det faktum at det var noe flotte voldsscener her og der.

6717721[/snapback]

I 90% av tilfeller (hvor fikk jeg den statistikken fra?) vil det jo stemme; folk flest ser ikke filmer som er stort blodigere enn Hostel. Det må i så fall bli noe tidlig-Peter Jackson, som ikke har stemning til å kunne gjelde. Jeg så den relativt tidlig, så forventningene var inteteksisterende, og noen av scenene tok meg med storm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kommer ALLDRI til å se den filmen. Jeg lever meg alt for lett inn i filmer og kommer garantert til å tenke "tenk hvis det var meg eller noen i familien"; og ikke minst: "tenk hvis noen har opplevd noe sånt på ordentlig?".

 

*Sette på en happy-song, og tenke på noe annet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...