Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste jeg husker av hva Kakashi og co gjorde er at Kakashi sa: "Look, it takes a lot to get me worked up, but this time my boiling point's as low as it's ever been. The "Copy Ninja" Kakashi, the man who copied one thousand techniques… is about to go on a rampage!"

:love:

Ja, nettopp. Skulle gjerne sett den rampage'en. Frykter at vi kun får se dette gjennom anime filler. Der vil Kakashi garantert bruke alle de triksene vi har sett før... Water Release: Water Dragon Bullet Technique! Omg, er så lei av den nå :p

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Siste jeg husker av hva Kakashi og co gjorde er at Kakashi sa: "Look, it takes a lot to get me worked up, but this time my boiling point's as low as it's ever been. The "Copy Ninja" Kakashi, the man who copied one thousand techniques… is about to go on a rampage!"

:love:

 

Hvilket kapittel var det igjen? Husker ikke :blush:

 

Edit: Nevemind :whistle:

Endret av TheSleepwalker
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Forventer at Madara dreper ihvertfall én viktig karakter før denne krigen er over, blir rett og slett latterlig dårlig hvis hele alliansen kommer ut av dette uten en skramme..

 

Hadde Madara blitt stoppet av en sliten Gaara, en sliten Onoki og en KLONE-Naruto hadde jeg droppet hele mangaen. Heldigvis ser det ut som vi har en liten Madara-rampage i vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...