Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Plotthull delux. Samt at tidsmessig så skjønner jeg ikke helt hvordan dette kan stemme.

 

Hvor da? explain :)

 

vell, ingen overaskelse. etter man fikk se det halve ansiktet hans for noen måneder siden så har jeg hatt liten tvil om hvem det var. tror heller ikke at noen andre ble så veldig overasket.

Endret av faraday_96
Lenke til kommentar

Er ikke så oppdatert på Naruto-fronten, men de fleste jeg kjenner som er det, mener at Obito er alt, alt, alt for ung til å ha trukket i trådene så lenge. :p

 

Edit:

 

So many plotholes in this chapter.

Obito *died* before Minato became Hokage, didn't he? Minato said that Kakashi had become a Jounin just like him.

And the the fourth's face wasn't on the mountain during that time, so what the hell?

Also, Kakashi became a Chunin when he was 6. He didn't look 6 at that point.

And are we supposed to believe that Obito at the age of 13 or 14 came back as Tobi and battled toe to toe with the Yellow Flash? How did he get so strong so quickly?

Either Kishimoto has a memory as bad as Toriyama, or he is trollin.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Plotthull delux. Samt at tidsmessig så skjønner jeg ikke helt hvordan dette kan stemme.

 

Hvor da? explain :)

 

vell, ingen overaskelse. etter man fikk se det halve ansiktet hans for noen måneder siden så har jeg hatt liten tvil om hvem det var. tror heller ikke at noen andre ble så veldig overasket.

 

So many plotholes in this chapter.

Obito *died* before Minato became Hokage, didn't he? Minato said that Kakashi had become a Jounin just like him.

And the the fourth's face wasn't on the mountain during that time, so what the hell?

Also, Kakashi became a Chunin when he was 6. He didn't look 6 at that point.

And are we supposed to believe that Obito at the age of 13 or 14 came back as Tobi and battled toe to toe with the Yellow Flash? How did he get so strong so quickly?

Either Kishimoto has a memory as bad as Toriyama, or he is trollin.

 

This.

Han var 14år når han sloss mot 4th. Kishi må iallefall komme med en GOD forklaring på dette hvis dette skal bli akseptabelt samt at det går opp i opp.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...