Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg er så inderlig spent på hvem det er, men uansett så er det en person med mye krefter.

 

Forsto jeg det riktig at om Sharingan blir utviklet mye nok, så blir det til Rinnegan? Tror Madara forklarte det her for noen kapitler siden. I et så tilfelle; Kakashi med Rinnegan! :dribble:

Fra Narutopediaen:

Through unknown means, Madara Uchiha managed to awaken the Rinnegan shortly before his death. In his battle as a reanimated corpse against the Alliance, his Eternal Mangekyō Sharingan transformed into the Rinnegan. Based on data collected over the years, Kabuto Yakushi and Orochimaru hypothesised that this is a natural evolution.

Da ble det straks enda verre å få til det, men er jo lov til å håpe. At Kakashi har Mangekyō Sharingan i det hele tatt er jo utrolig og det er ingen som vet hvordan han fikk til det heller.

 

Forøvrig synes jeg noen andre burde ta seg av mannen med maske. Blir liksom litt kjedelig om Naruto skal banke alle. Vi må ikke glemme Sasuke som lurker rundt i skyggene heller. Hadde sett for meg at noen andre tok seg av mannen med maske og Naruto tar seg av Sasuke. Noen må ordne med Kabuto også.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det var slik jeg forstod det også, blir vel muligens en rinnegan på Sasuke da tenker jeg:)

 

Maske-mannen må være en med utrolige krefter ja, men føler også at det er en vi burde ha kommet over tidligere i serien(ikke bare lage en ny karakter).. anyways, gleder meg til fillers er over(forhåpentligvis ikke lenge til)!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte og begynne med Naruto igjen :thumbup:

 

Det jeg lurer er på hvor jeg kan se episodene? Pleide og se på Gogoanimie før, men siden er fùckd (?).

 

Gidder ikke og laste ned alle episodene fra PirateBay, bare så det er sagt.

 

Om du ser det på japansk språk og engelsk sub så er "animeseason" et bra sted! ;)

Endret av FuSeCk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte og begynne med Naruto igjen :thumbup:

 

Det jeg lurer er på hvor jeg kan se episodene? Pleide og se på Gogoanimie før, men siden er fùckd (?).

 

Gidder ikke og laste ned alle episodene fra PirateBay, bare så det er sagt.

 

Om du ser det på japansk språk og engelsk sub så er "animeseason" et bra sted! ;)

 

NarutoGet er også et bra sted, både for subba og dubba versjoner av Naruto :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...