Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke oversette =P copy/paste fra innlegget mitt på MAL:

Nice chapter, pretty wierd to have said 2 words almost the same amount of times in your life =P

BUT, i didn't like the ending, he looks like naruto when he went berserk on orochimaru/pain.. And it makes Naruto's power less awsome in my opinion... -_-

Would be awsome if Naruto stepped on-screen now and stopped him, but highly unlikely..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Ble det ikke først sagt på det Kage-møtet? Raikages navn er A.

 

Synes Naruto nå ligner på Dragon Ball. Jeg mener, Naruto er på til krigen der alle de andre sliter og vil sannsynligvis gjøre det slutt på krigen. Etter det vil muligens Sasuke komme ut og da får vi endelig se hans eternal mangekyou sharingan.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Etter en ukes mangaferie i Japan, må jeg si jeg er spent på hva som kommer til å skje videre med ploten. At Nagato suger Kyuubi chakra fra Naruto tror jeg ikke er en bombe. Sannsynlig vil Naruto kontre dette med å aktivere Sennin mode akkurat slik han gjorde før mot Pain.

 

Hva som skjer videre med Itachi er faktisk ganske spennende. Det jeg tror er at Itachi vil gi sitt siste tale om Sasuke og lar Naruto passe på Shisui sharingan ellers vil Kabuto utnytte det. På en annen side for å gjøre ploten mer spennende er å la Kabuto få Shisui sharingan og se hva han bruker det til.

 

Allikevel ser jeg frem til neste kapittel. I det siste har det bare vært treigt og uinteressant. Får ikke vite hvordan det gikk med Kakashi og co f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...