Gå til innhold

Klarer du å leve et liv UTEN et speil?

tbend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sto på badet i dag å tok på med linsen. Så kom jeg til å tenke på, hva hadde jeg gjort om jeg ikke hadde hatt speilet? :dontgetit:

Har dere klart et liv uten et speil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Naturen sørger jo for naturlig speilingseffekter i nesten alt. :)

6300293[/snapback]

Hvis ikke det hadde eksistert hadde jeg sikkert klart å levd.. på kamera og slikt :!:

Skrevet

Tror nok jeg skulle klart både linser og hårstylingen utenspeil ;)

Lokalisere og klemme kveiser skikkelig, og holde oversikten bak deg når en kjører bil hadde vært værre :p

Skrevet
Har dere klart et liv uten et speil?

6300247[/snapback]

Hadde kanskje vært litt vanskeligere å gre håret for oss krøll-topper, men ellers hadde det nok ikke vært stort mer problematisk.

Noen ville nok fått mindre spise-forstyrrelser, mens andre kunne fått mer (magen din ser feitere ut rett ovenfra enn frem-fra).

Skrevet

Har du noen gang tenkt på hvordan vi hadde klart oss uten toalett?

Du treffer venner og bekjente, skolekamerater og naboer som driter i skogen. Tror det hadde vært litt rart å ekkelt.

Skrevet

Hadde jeg aldri vert i nærheten av en måte å speile meg på, så hadde det vel gått greit.

Men ikke nå. Jeg er nesten avhengig av det :p

Speiler meg og ser på vakre meg i speilet flere ganger om dagen :p

• 1 år senere...
Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Jeg tenker heller slik at hvordan livet ville vært uten noe speil, eller noe som du kan se deg selv på. Hvordan du så ut i ansiktet osv, om du er stygg som et uvær, stor nese osv.. Filosofi tanker :D

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Jeg hadde fint klart meg uten speil. Kanskje med unntak av når jeg barberer meg. Faktisk kan jeg unngå speil i lange tider fordi jeg ikke akkurat har et godt selvbilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...