brrah Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hei, lvl'er opp en alt nå, rogue, og vil gjerne ha anbefalt noen build... Liker backstab så derfor bruker jeg dagger... Om noen kan anbefale meg et fint build hvor jeg kan bruke dagger så hadde det vært fint. Tusen takk for svar
John Keats Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Ville for å levle gått for sverd. Skjønner at du liker daggers men det blir rimelig lite effektivt.. Gå for combatbuild uansett hva du velger
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Jeg prøvde undead rogue på testservern, lærte meg å spille litt rogue, og jeg speccet combat til slutt. Synes det var mer effektivt.
Xeenon_ Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Seal Fate build og Combat sword/instant poison build er blant de mest populære. En mer uortodoks build som jeg liker er Hemo/premed daggerbuild. Mix'n'match, rogues har veldig mange muligheter Endret 8. juni 2006 av Xeenon_
knux Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Seal Fate build og Combat sword/instant poison build er blant de mest populære. En mer uortodoks build som jeg liker er Hemo/premed daggerbuild. Mix'n'match, rogues har veldig mange muligheter 6272121[/snapback] mann, du sette ikke dem 5 poenga i instant poison, du setter dem i evis å murder Jeg foretrekker disse: Dagger: http://www.wowhead.com/talent/?fAebox0oxGcZV0x0h Combat: http://www.wowhead.com/talent/?ihe0oxZG0Ez0Vzxcoc Endret 9. juni 2006 av KnuX
Mato Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 daggerbuild stjeler agro veldig lett fra en mt , jeg respecket pga det , var neste ingen som klarte og holde på agro når jeg gikk inn med ambush og så backstabb
Xeenon_ Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 nja, for soloing liker jeg den ekstra sjansen for instant poison, siden jeg går s'n'd, bladeflurry og rask offhand / middels mainhand.. det kommer an på hvordan du liker å spille. Evis/murder er gode alternativ ^^
phnx85 Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Jeg mener Imp. Evis er mye bedre enn en Imp Instant Poison. Jeg synes ikke Instant Poison gir så mye skade. Da er det bedre å kjøre på med sharpening stones.
ugotabanana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Sverd for levle er nok veien og gå. Endret 9. juni 2006 av brutti
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Sverd er alltid veien og gå Endret 9. juni 2006 av Lycantrophe
Xtra Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 (endret) EDIT: Fikk akkurat svar i den andre posten nvm innlegget. Endret 9. juni 2006 av Xtra
ugotabanana Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Sverd er alltid veien og gå 6273047[/snapback] Kommer fra enda en person på dette forumet som helt obviously ikke har peiling på rogue.... k k t h n x baii!
Xeenon_ Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) *snip* 2x raske sverd + instant poison + s'n'd, bladeflurry, osv.. er godmode i PvE helt opp til MC. Mer stabil DPS betyr at det er lettere å holde agroen på et respektabelt nivå, så ambush/backstab spamming er risikabelt til tanken får MC gear i de fleste situasjoner jeg har erfart. Har du gode nok våpen og veit hva du gjør blir ikke DPS-forskjellen stor heller. Endret 10. juni 2006 av Xeenon_
skalljen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 eg er dagger rogue og slik ser min build ut.. eg er ganske fornøgd med den
John Keats Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Sverd er alltid veien og gå 6273047[/snapback] Kommer fra enda en person på dette forumet som helt obviously ikke har peiling på rogue.... k k t h n x baii! 6273161[/snapback] jasså du, grind fortere med dagger en med swords så skal jeg rose deg..
Amon Amarth Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg er ikke rogue, men... jeg spillte Rogue på test realms og prøvde combat build med cts / qiraji pugio og dagger med dragonfang blade og sacrificial dagger... combat build hadde høyest dps.
Xeenon_ Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg er ikke rogue, men... jeg spillte Rogue på test realms og prøvde combat build med cts / qiraji pugio og dagger med dragonfang blade og sacrificial dagger... combat build hadde høyest dps. 6288049[/snapback] Da har du gjort mye riktig. ^^ Assassination builds har burstdamage, combat builds har stabil DPS.
knux Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 seff men da kan dem andre gjøre masse kødd med deg igjen mens du dps'er. dvs dagger = stunlock. du kan seff gjøre stunlocks med combat å, men du funker ikke like effektivt som daggers. med daggers gjør du større skade om gangen.
Vorpal Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Liker min 21/8/22 jeg. Uanset leste jeg et eller annet sted at Dagger speced kan gjøre dobbelt så mye skade som sword spec hvis du ikke har aggro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå